Царините на Трамп би можеле да го принудат Stellantis да ги продаде Alfa Romeo и Maserati

од Vladimir Zorba
12 прегледи

Stellantis доживеа пад на продажбата и приходите во 2024 година, што на крајот доведе до ненадејна оставка на нејзиниот поранешен извршен директор, Карлос Таварес.

Ова требаше да биде година на обнова на компанијата, но со тарифите на Трамп сега на сила, работите во Stellantis наскоро би можеле да станат многу полоши, според Motor1.

Посебно внимание е насочено кон Alfa Romeo и Maserati, две марки кои се борат повеќе од повеќето. Stellantis ја ангажираше консултантската компанија за менаџмент McKinsey and Company за да ја испита ситуацијата, особено со оглед на тарифите.

Портпаролот на компанијата изјави за Automotive News Europe дека од McKinsey било „замолено да ги даде своите размислувања“ за двата производители на автомобили, но без да даде други детали.

Портпаролот на компанијата ја даде следнава изјава за Motor1: „Од McKinsey беше побарано да ги даде своите размислувања во врска со неодамна објавените американски тарифи и нивното влијание врз Alfa Romeo и Maserati“.

Донесувањето на консултантска фирма сугерира дека Stellantis е во неволја. Во САД, Alfa Romeo продаде само 8.865 автомобили во цела 2024 година. Тоа е пад од 19 отсто во однос на 2023 година, но работите се многу полоши во Maserati. Луксузната марка продаде 11.300 автомобили ширум светот, од кои 4.819 во САД. Сега кога се воведени тарифи од најмалку 25 проценти за сè што се увезува во Соединетите држави – што ги вклучува сите модели на Maserati и Alfa Romeo – не е изненадувачки што Stellantis се прашува што да прави.

Дискусиите во моментов се во многу рана фаза, но се чини дека сите опции се на маса. Ова ја вклучува можноста за партнерство со други компании или дури и продажба на брендови. Automotive News Europe известува за можни соработки со азиски производители на автомобили, што исто така звучи како кинеските купувачи да се редат за можна продажба на италијански брендови.

На крајот на краиштата, судбината на двата производители најверојатно ќе зависи од тарифите на Трамп, според Motor1.

Слични содржини