Чадорот, кој во Кина ќе го продаваат водечките западни брендови Gucci и Adidas за 11.100 јуани (1.642 долари), предизвика негодување бидејќи не штити од дожд.
На кинеската социјална мрежа „Веибо“ се рашири критика на написот, кој двете компании го нарекуваат „чадор за сонце“.
Ова дојде откако веб-страницата на Gucci објави дека производот „не е водоотпорен и е наменет за заштита од сонце или декоративна употреба“.
Чадорот за сонце е дел од општата колекција која беше промовирана на интернет пред нејзиното објавување следниот месец.
Хаштагот на Веибо поврзан со новата ставка веќе има над 140 милиони прегледи.
Еден корисник го опиша чадорот за сонце како „многу голема, но бескорисна модна изјава“.
„Се додека сум сиромашен, нема да ме измамат да платам за тоа“, вели друг.
Други разбираат зошто – и покрај овој недостаток, производот би бил привлечен за некого.
„Оние кои се подготвени да платат користат луксузни стоки за да покажат колку чинат. Обично не ги интересира практичноста“, напиша друг корисник на Веибо.
Чадорот ќе биде лансиран на 7 јуни како дел од новата колекција на луксузниот бренд Gucci и групацијата за спортска опрема и опрема Adidas, пишува Би-Би-Си.
Портпаролот на Gucci изјави за кинескиот магазин Caijing дека „не е препорачливо производот да се користи како секојдневен чадор“.
Според претставникот на модната куќа, „има добра колекционерска вредност и е погоден за употреба како додаток во секојдневниот живот“.
Кина е главен пазар за водечки луксузни брендови.
Минатата година, продажбата на луксузни стоки порасна за 36% во втората по големина економија во светот, според консултантската компанија Bain and Company.
Bain исто така предвиде дека во следните три години Кина ќе стане најголемиот пазар за луксузни стоки.