Некои од најпрепознатливите брендови во светот одлучија да продолжат да се рекламираат на X и покрај порастот на говорот на омраза и антисемитизмот и континуираното ширење на дезинформации и десничарски теории на заговор.
Меѓу нив се NFL, Walmart, Office Depot, New York Times, Washington Post, Economist, Formula 1… Сите споменати брендови потенцираат дека се против омразата.
Откако Елон Маск го презеде Твитер пред нешто повеќе од една година, овозможено е враќање на корисничките сметки кои претходно беа забранети поради вознемирување и злоупотреба. Потврдата за извори е отстранета и воведен е платен систем за означување за да се зголеми видливоста на расистичките кориснички сметки.
Маск, исто така, прифати и поттикна теории на заговор, тужеше организации кои укажуваа на порастот на говорот на омраза на неговата платформа, го нападна Џорџ Сорос и се закануваше на еврејската организација Anti-Defamation League.
Во последните денови Apple, Disney, IBM, NBCUniversal, Paramount, Fox Sports, компанијата во сопственост на Paris Hilton 11:11, Warner Bros, Discovery и други ги повлекоа своите рекламни кампањи на X.
Од X тврдат дека ја отстраниле можноста за монетизација на одредени пронацистички сметки и имплементирале безбедносни контроли на брендовите што треба да спречат нивните реклами да се појавуваат со непристојна содржина.
Маск предизвика бурни реакции минатата недела кога одобри антисемитска објава во која се обвинуваат Евреите дека ги мразат белците. Овој потег доаѓа откако Media Matters објави извештај во кој се вели дека рекламите за големите брендови се појавуваат заедно со неонацистичкиот говор на омраза на X.
Наместо да се извини, Маск ги нападна своите критичари. Тој поднесе тужба против Медиумски работи. Организацијата вели дека стои на наодите од извештајот и дека ќе се бори со Маск на суд. Според правни експерти, цитирани од Си-Ен-Ен, тужбата е полна со недостатоци и може да доведе до непријатни откритија за Маск.