До каде се раширија кинеските автомобили во Европа?

од Vladimir Zorba

Во ниту една друга земја во Европа нема повеќе кинески марки на автомобили застапени на пазарот отколку во Норвешка. Само оваа година во северноевропската земја се регистрирани тринаесет нови марки на автомобили, каде секој ја гледа својата можност, сметајќи на богатството на Норвежаните, отвореноста на пазарот и големиот удел на електрични автомобили.

Некои од брендовите сами го нашле патот до Норвешка, додека други брендови ги презеле норвешки увозници. Заедничко за речиси сите брендови е тоа што сè уште не го пронашле Ел Дорадо, но има исклучоци. Кога зборуваме за типични кинески брендови, мислиме на брендови кои потекнуваат од Кина. Не Volvo и Polestar, на пример, шведски брендови купени и развиени од кинеската Geely. Статистиката за регистрација до сега оваа година покажува дека треба да се спуштиме до 20-то место во статистиката пред да ја најдеме првата кинеска марка на автомобили. Таму ја наоѓаме MG, која оваа година успеа да го продаде својот електричен MG 4 во солидни количини. Исто така, следниот кинески модел доаѓа од MG – ZS EV, а третиот Marvel R. Сепак, сите овие се мали количини. Зад нив е најголемиот производител на автомобили во Кина, BYD, со два модели, Tang и Atto 3, според „HAK“.

Со нешто повеќе од еден месец до 2023 година, Nio продаде само 470 возила од новата година. Ова изнесува нешто повеќе од три автомобили по вработен работник во нивните канцеларии и салони. Следно, луксузниот Hongqi E-HS9 е рангиран на 103-то место меѓу електричните возила. Далеку на листата се брендовите како Voyah, кој лани го лансираше теренецот Voyah Free. Од салонот во центарот на Осло во 2022 година продале 10 автомобили, а годинава досега продале 18 автомобили. За споредба, само моделот Y на Tesla се продаваше во пет пати поголеми количини (20.000 примероци) од сите кинески модели, пишува elbil24.

Слични содржини