Драстичен недостаток на моќност во новиот мотор на Ред Бул?

од Vladimir Zorba
26 прегледи

Погонската единица на Ред Бул за сезоната 2026 е најголемиот предизвик со кој треба да се справат поранешните светски шампиони. Сезоната 2025 е последна во која Ред Бул ќе биде партнер со Хонда, по што Red Bull Powertrains мора да го претстави новиот погон за болидите на тимот, развиен заедно со автомобилскиот гигант Форд.

Досега Ред Бул успешно успеа да го задржи развојот на новиот мотор зад превезот на тајност, а Кристијан Хорнер генерално го коментираше развојот на проектот, кој е најголем во тимот откако Ред Бул влезе во Формула 1.

Во исто време, сепак, протекувањето на информации од Red Bull Powertrains до одредени медиуми покажа дека програмата се соочува со сериозни проблеми и дека доцни во однос на распоредот. На крајот на јануари дури имаше извештаи дека моторот со внатрешно согорување постигнал само 435 коњски сили, што е многу далеку од нивото на кое работат другите 1,6-литарски V6 мотори во Формула 1. Кон крајот на 2024 година, според непотврдени информации, Формула 1 моторите ќе обезбедат моќност од 840-860 коњски сили, а вкупната моќност на хибридниот систем е 1.000 коњски сили или малку повеќе. Според новите правила за сезоната 2026, вкупната моќност се очекува да се зголеми на нешто повеќе од 1.100 коњски сили, при што моторот со внатрешно согорување треба да обезбеди половина од моќноста, што значи дека Ред Бул ќе бара најмалку 100 коњски сили повеќе.

Според извори на авторитетното италијанско списание „Autosprtint“, новиот погонски систем не се покажал доволно добро во тестовите и страдал од недостаток на моќност. А другиот проблем е што новиот погонски систем не е доволно сигурен и премногу често откажува.

Red Bull Powertrains има речиси една година да ги реши проблемите со новиот погон, но искуството на сегашниот партнер на тимот, Хонда, покажува дека се потребни неколку години за да се расчистат ваквите тешкотии.

Проблемите кои ги објави „Autosprtint“ се уште една причина за шпекулации дека Макс Верстапен можеби нема уште долго да остане во тимот со кој ги освои четирите светски титули. Деновиве се појавија информации дека Макс го известил тимот дека ќе вози за нив најмалку до крајот на 2026 година, откако претходно потврди дека ќе остане до крајот на 2025 година, иако има договор до крајот на 2028 година.

Слични содржини