Компанијата за животен стил на Меган Маркл, „As Ever“, се најде во центарот на вниманието поради реакцијата на клиентите откако беше принудена да враќа пари и да нуди бесплатни производи за својот популарен намаз од кајсии поради огромната побарувачка
По лансирањето на новиот намаз од кајсии на „As Ever“ на 20 јуни, многу клиенти брзо беа известени дека нивните нарачки сепак нема да бидат доставени.
Официјален е-мејл од „As Ever“, компанијата зад Меган Маркл, наведува: „Поради големата побарувачка, моментално не сме во можност да ја исполниме вашата нарачка за намаз од кајсии. Рефундирањето ќе биде извршено до крајот на неделата.“
На клиентите им беше ветено и дека кога производот ќе биде повторно на залиха, тие ќе бидат првите што ќе го добијат – и тоа ќе биде бесплатно.
Иако многумина изразија разочарување поради грешката во продажбата, тие беа задоволни од начинот на кој Меган Маркл и нејзиниот тим се справија со ситуацијата.
„За жал, ќе добијам само една тегла џем од кајсии, но ќе добијам поврат на парите и следниот пат ќе ми испратат тегла бесплатно! Едвај чекам!“, напиша еден корисник на социјалната мрежа X.
Други ја пофалија услугата за корисници и транспарентноста на компанијата.
Ова не е прв пат „As Ever“ да се соочи со предизвици поради популарноста на своите производи. Во април, Меган беше принудена да им се извини на клиентите откако медот во ограничено издание се распродаде за рекордно време, а на клиентите им беше ветено бесплатен примерок од следниот производ.
Компанијата, која неодамна го промени своето име од „American Riviera Orchard“ во „As Ever“ поради проблеми со трговската марка, е под лупа уште од ребрендирањето.
Најновата критика дојде од експертот за џем Дона Колинс, која за „Дејли меил“ изјави: „Вистинско разочарување е што Меган всушност продава овошен намаз, бидејќи тоа е она што го правите кога вашиот џем не функционира. Во индустријата за џем, намазот е она што го нарекуваме неуспешен производ.“