Корисниците на Sparkasse банката треба да бидат особено внимателни бидејќи тие се во фокусот на новиот бран фишинг напади. Криминалците се претставуваат како официјални претставници на банката и испраќаат измамнички мејлови за да добијат чувствителни податоци за клиентите.
Како да препознаете измама?
Според Центарот за заштита на потрошувачите, фишинг-мејловите пристигнуваат со наслов „Важно: За да ја задржите вашата сметка активна, мора да ги ажурирате вашите информации“. Во пораката, криминалците ја истакнуваат „безбедноста и функционалноста“ на банкарската сметка како главна причина за потребата од „потврдување“ и „ажурирање“ на податоците.
За да го зголемат притисокот, тие поставија рок од 24 часа, заканувајќи се дека ќе ја блокираат картичката или дури и целата сметка доколку корисникот не преземе нешто. Оваа тактика на одредување рокови и закана за блокирање сметки е вообичаена при фишинг нападите и е класичен начин на работа за криминалците.
Е-поштата содржи и врска, обично во форма на црвено-бело копче со текст „Потврди регистрација“. Центарот за заштита на потрошувачите предупредува дека таквите врски никогаш не треба да се кликнуваат. Дополнителните предупредувачки знаци вклучуваат безличен поздрав (на пр. „Почитувани клиенти на Sparkasse“) и неофицијална адреса на испраќачот.
Како да се реагира?
Ако добиете фишинг мејл, најдобро е едноставно да ја игнорирате и да ја преместите во вашата папка за спам. На овој начин, вашата програма за е-пошта може да научи да препознава слични пораки и автоматски да ги филтрира.
Ако не сте сигурни, контактирајте со Sparkasse преку официјалната веб-страница или апликација за да проверите дали има слични барања. Центарот за заштита на потрошувачите редовно објавува информации за напади на фишинг преку својата платформа „Радар за фишинг“, обезбедувајќи корисни совети и ажурирања за нови измами.
Важно е да останете внимателни и да не споделувате лични информации преку сомнителни е-пошти за да избегнете губење на податоци и злоупотреба.