Great Wall сака да произведе 300.000 автомобили во Европа до 2029 година

Компанијата истражува различни локации за својот прв погон за склопување во регионот за да ја оживее слабата продажба

од Vladimir Zorba
5 прегледи Фото: ArenaEV

Кинескиот производител на автомобили Great Wall Motor (GWM) има за цел да произведува 300.000 возила годишно во Европа до 2029 година, истражувајќи различни локации за својот прв погон за склопување во регионот за да ја оживее слабата продажба, објави „Ројтерс“, повикувајќи се на официјален претставник на компанијата.

Тимовите на GWM ги оценуваат најсоодветните локации за локална фабрика, а Шпанија и Унгарија се предводници, изјави Паркер Ши, претседател на GWM International.

Тој даде прво ажурирање за амбициите на GWM за европско производство од 2023 година, кога претседателот Му Фенг изјави дека компанијата има големи планови за регионот и бара локација.

Трошоците за работна сила и логистиката се меѓу многуте фактори што го комплицираат изборот на локација, бидејќи GWM првично ќе мора да набавува компоненти за новата фабрика, рече Ши.

Производителот на автомобили, исто така, ги следи индустриските политики на Европската Унија (ЕУ), обрнувајќи внимание на промените во инвестициската клима и тарифите.

„Сите деловни случаи мора да бидат изводливи“, рече Ши, кој се фокусираше на меѓународни операции откако се приклучи на производителот на автомобили во 2002 година. „Во спротивно, ќе ни биде тешко бидејќи тоа ќе биде огромна инвестиција на долг рок“, додаде тој.

Кинеските производители на автомобили сè повеќе бараат начини за проширување во странство како начин да избегаат од долготрајната ценовна војна предизвикана од прекумерниот капацитет дома.

Сепак, нивните напори за зголемување на продажбата во Европа и на другите големи пазари се попречени од повисоките царини за електрични возила, каде што кинеските брендови се најсилни.

Во Европа, особено, GWM треба да добие пазарен удел од веќе воспоставените локални брендови, како и од агресивните кинески конкуренти како што е BYD.

Ројтерс претходно објави дека BYD ја гледа Шпанија како главен кандидат за изградба на својата трета европска фабрика, по објектите во Унгарија и Турција.

GWM моментално има фабрики во Русија, Тајланд и Бразил, покрај своите фабрики во Кина.

Регистрациите на нови автомобили во Европа за брендот на електрични автомобили Ora на GWM, кој учествува со најголемиот дел од регионалната продажба на групацијата, се намалија за 41% на 3.706 единици минатата година, проценува JATO Dynamics.

Со оглед на тоа што компанијата има за цел да продава 1 милион автомобили годишно надвор од Кина до 2030 година, Ши верува дека треба да ја забрза својата стратегија за експанзија во Европа.

Континентот сè уште има голем потенцијал за експанзија за кинеските брендови во сите погонски склопови, со планираната фабрика на GWM која ќе произведува возила од целиот спектар, од конвенционални модели до целосно електрични, нагласува Ши.

Компанијата се стреми да им се допадне на мејнстрим потрошувачите во Европа со нови модели, како што е Ora 5, кој ќе се појави на пазарот во средината на 2026 година.

GWM започна да прифаќа преднарачки за целосно електричниот Ora 5 во Кина, со почетна цена од 109.800 јуани (15.480 долари). Цената за европската верзија сè уште не е објавена.