Тимовите клиенти на Мерцедес не се задоволни со можностите на погонските агрегати што ги добиваат од шампионите во Формула 1.
За оваа и за следните сезони техничките правила за моторите нема да се менуваат, но добавувачите добија можност да ги доработат, бидејќи тие и хибридните системи ќе бидат замрзнати до следната промена на регулативата.
Ферари и италијанските тимови на клиенти беа на врвот на листата, а Мерцедес и нивните партнери – особено Мекларен – потонаа во рангирањето.
Шефот на Мерцедес, Тото Волф, призна дека може да се постигне поголема моќ од погонските системи што неговиот тим им ги доставува на другите тимови.
„Сè уште не сме целосно подготвени со конечниот изглед на погонскиот систем. Треба да ги најдеме оптималните поставки за неговата работа за да можеме да го искористиме неговиот целосен потенцијал. Мислам дека нема голема разлика оваа година меѓу моторите и погонските системи на поединечни производители, но Ферари постигна напредок. Минатата година не беа многу конкурентни, а сега на првата трка од новата сезона се пред сите“, објасни Волф.