Студија спроведена на 18.000 електрични автомобили покажува колкав досег се губи во зимските температури. Во просек, 29,7% од опсегот се губи кога температурите паѓаат на нула степени, според Recurrent.
На пример, норвешкиот NAF & Motor спроведува годишен тест за досег на нови електрични автомобили. Во изминатите две години, различни модели на Tesla излегоа како победници во нивниот тест. Но, во тие тестови, автомобилите тргнуваат од загреана гаража со цел да се измери разликата во однос на наведениот опсег на WLTP. Сега American Recurrent спроведе истражување врз основа на податоци за 18.000 електрични автомобили во реални услови, според „HAK“.
Студијата покажува дека во просек електричните автомобили имаат 70,3% од нивниот реален домет кога термометарот паѓа под нула степени, во споредба со идеалните услови. Тестот јасно покажа дека сите електрични автомобили го губат досегот, но дека оние што се опремени со топлинска пумпа поминуваат значително подобро. Audi e-tron (Q8 e-tron) помина најдобро, губејќи просечен опсег од 16% на температури под нулата. Volkswagen ID.4 изгуби дури 46 отсто од својот досег. Некои варијанти на ID.4 во САД немаат топлинска пумпа, што веројатно скапо ги чини. Автомобилите на Tesla кои имаат топлински пумпи поминаа добро со пад од 24 проценти за неколку модели. Меѓутоа, во споредба со официјалните податоци на EPA (Агенција за заштита на животната средина на САД), неколку автомобили на Tesla изгубија околу половина од досегот.
Постојат неколку причини зошто електричните автомобили губат толку голем досег на зимскиот студ. Од една страна, хемијата на батериите работи помалку добро на ниски температури, а тука е и енергијата потребна за загревање на кабината.