Компании ширум светот се здружија против Фејсбук, а еве и зошто

од Stefanija Kuzmanovska

„Старбакс“, „Кока Кола“, „Херши“ и „Хонда“ се нови големи имиња кои го бојкотираат Фејсбук и ги повлекуваат сите нивни реклами од таа и платформата на Инстаграм во сопственост на истата компанија.


Пред нив, тоа го сторија повеќе од 160 компании.

Покрај тоа, Вибер ги прекина сите врски со Фејсбук.

Организаторите на кампањата за бојкот велат дека ова станало глобално и велат дека тие водат битка за да го зголемат притисокот за да го отстранат говорот на омраза.

Кампањата „Stop Hate for Profit“ ги повикува големите компании во Европа да се приклучат на бојкотот, рече Џим Стиер, извршен директор на „Common Sense Media“.

Бидејќи кампањата започна во почетокот на овој месец, повеќе од 160 компании потпишаа дека ќе престанат да плаќаат за реклами на најголемата платформа за социјални медиуми во светот за јули.

„Free Press“ и „Common Sense“ заедно со Групацијата за човекови права, како и неколку други слични здруженија, започнаа кампања по смртта на Џорџ Флојд кога беше убиен од полицијата во САД.

– Следниот чекор е глобален притисок – рече Стиер додавајќи дека тие се надеваат дека кампањата и регулаторите во Европа ќе имаат построг став кон Фејсбук.

Европската комисија во јуни објави нови упатства за технолошките компании, вклучително и самиот Фејсбук, дека мораат да достават месечни извештаи за тоа како се справуваат со дезинформациите за коронавирусот.

Огорченоста во Соединетите држави поради смртта на Флојд доведе до невидена реакција од корпорациите ширум светот. Организаторите на кампањата велат дека ги поканиле американските сојузници, медиуми и телекомуникациски компании да се приклучат на кампањата. Фејсбук призна дека треба да се заврши уште работа и дека треба да се направи дополнителна работа на алатки за борба против говорот на омраза.

Според компанијата, инвестициите во вештачката интелигенција и овозможиле да пронајде 90 проценти од говорот на омраза пред корисниците да го пријават.

Проширувањето на кампањата надвор од Соединетите држави ќе одземе поголем дел од приходите од рекламирање на Фејсбук, но малку е веројатно дека ќе има многу финансиско влијание.

Годишно, Фејсбук генерира 70 милијарди американски долари од продажба на реклами, а околу една четвртина паѓа на големите компании.

Но, публицитетот околу неговата политика ја оштети неговата перцепција и углед.

Ова предизвика Фејсбук да изгуби повеќе од 56 милијарди долари во вредност како компанија, додека нејзиниот сопственик Марк Закерберг лично да изгуби повеќе од 7 милијарди американски долари, поради што тој падна од трет до четврт на листата на најбогати луѓе во светот, според индексот Блумберг на милијардери.

Слични содржини