Возачите на Мерцедес уште еднаш ги искористија проблемите на оние пред нив, во случајов Макс Верстапен и го напуштија Мелбурн со третото и четвртото место на трката за ГН на Австралија. Џорџ Расел се искачи на подиумот и заврши на второто место во поредокот за возачи, додека Луис Хамилтон беше блиску до него, но заостана поради проблемите со неговиот мотор. Дополнително, Мерцедес има 10 бода повеќе од Ред Бул во поредокот кај конструкторите.
Новиот болид на Мерцедес W13 во Австралија, исто така, покажа дека е доволно сигурен, иако сè уште заостанува по брзината зад болидите на Ферари и Ред Бул.
Во текот на трката беше јасно дека со Хамилтон и Расел, отскокнувањето на болидот на правците беше значително намалено, што значеше не толку голема загуба на максималната брзина. Хамилтон дури имаше можност извесно време да се спротивстави на нападите на Серхио Перез, дури и кога Мексиканецот го користеше својот ДРС систем. Можеби новото задно крило, кое Мерцедес го користеше за прв пат во Австралија, ги даде очекуваните резултати?
Има уште една точка која треба да се истакне како доказ за напредокот на Мерцедес – на почетокот на викендот возачите на тимот имаа сериозни проблеми со прегревање на тврдите гуми, но во неделата, во услови на трка, тоа не им пречеше на Хамилтон и Расел многу. И подобрата работа со нив дозволи или ќе дозволи подолги серии на кругови во блиска иднина, бидејќи на „Алберт Парк“, гумите на Расел и Хамилтон се истрошија побавно од тие на Леклер, Верстапен и Перез, но немаа брзина да ги стигнат.
Но, главниот инженер на Мерцедес, Ендрју Шовин, не ветува брза и голема промена во перформансите на тимот. Промените на првиот голем пакет за надградба на W13 за „Имола“ нема да дозволат Mercedes да ги стигне. Но, очигледно насоката е правилна.