Вработените во Meta разговарале со Google Cloud на Alphabet Inc. за користење на моделите Gemini за подобрување на рекламниот бизнис на матичната компанија на Facebook, објави The Information.
Разговорите се уште се во рана фаза и можеби нема да доведат до договор, се вели во извештајот, повикувајќи се на луѓе запознаени со ова прашање.
Alphabet одби да коментира, а Meta не одговори веднаш на барањата за коментар.
Вработените во Meta понудија да направат посебни прилагодувања на Gemini и Gemma моделите со отворен код на рекламните податоци на Meta за да ги подобрат можностите за таргетирање на рекламите.
Потегот на сопственикот на Instagram и WhatsApp да ја избере вештачката интелигенција на Google пред сопствените модели ги истакнува проблемите што компанијата ги имаше со скалирањето на технологијата и покрај тоа што потроши милијарди долари за истражување, инфраструктура и вработување.
Meta и Google се натпреваруваат директно на пазарот за рекламирање. Во нивните најнови финансиски извештаи, обете компании изјавија дека нивните инвестиции во вештачка интелигенција го поттикнуваат растот во нивните основни рекламни бизниси.
Минатиот месец, The Information објави дека Meta разгледува партнерства со Google и OpenAI за подобрување на своите функции за вештачка интелигенција.