Туристичката организација на Србија објави јавна набавка за услуги за посредување при ангажирање инфлуенсери за создавање содржина за страниците на Туристичката организација на Србија.
Проценетата вредност на набавката е 3,3 милиони динари, објавено е на Порталот за јавни набавки.
Обврските на понудувачите се да ангажираат 40 инфлуенсери од Србија, Хрватска, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Северна Македонија, Романија, Грција, Словенија и Бугарија во следната година за потребите на реализација на кампањата.
Туристичката организација на Србија, во своите промотивни и маркетинг активности насочени кон зголемување на бројот на туристи во Србија, планираше да стави уште поголем акцент на употребата на дигитални канали за промоција, според техничките карактеристики на тендерот.
Социјалните мрежи како што се Инстаграм, Фејсбук, Твитер, Јутјуб и во последно време ТикТок се најистакнатите и најчесто користени канали преку кои компаниите стигнуваат до нивната целна публика.
Како што е наведено во објавената јавна набавка, ангажираните инфлуенсери не смеат да имаат помалку од 5.000 придружници.
Исто така, од 40 инфлуенсери што ќе бидат ангажирани од Туристичката организација на Србија, десет мора да имаат повеќе од 100.000 следбеници.
Ангажираните мора да бидат од категоријата влијателни патници, односно веќе да имаат публика која ги следи нивните објави во областа на патувањето.