На Србија и требаат инфлуенсери, бара и од С.Македонија

од Vladimir Zorba
416 прегледи

Туристичката организација на Србија објави јавна набавка за услуги за посредување при ангажирање инфлуенсери за создавање содржина за страниците на Туристичката организација на Србија.

Проценетата вредност на набавката е 3,3 милиони динари, објавено е на Порталот за јавни набавки.

[adinserter block="22"] [adinserter block="25"]

Обврските на понудувачите се да ангажираат 40 инфлуенсери од Србија, Хрватска, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Северна Македонија, Романија, Грција, Словенија и Бугарија во следната година за потребите на реализација на кампањата.

Туристичката организација на Србија, во своите промотивни и маркетинг активности насочени кон зголемување на бројот на туристи во Србија, планираше да стави уште поголем акцент на употребата на дигитални канали за промоција, според техничките карактеристики на тендерот.

Социјалните мрежи како што се Инстаграм, Фејсбук, Твитер, Јутјуб и во последно време ТикТок се најистакнатите и најчесто користени канали преку кои компаниите стигнуваат до нивната целна публика.

Како што е наведено во објавената јавна набавка, ангажираните инфлуенсери не смеат да имаат помалку од 5.000 придружници.

Исто така, од 40 инфлуенсери што ќе бидат ангажирани од Туристичката организација на Србија, десет мора да имаат повеќе од 100.000 следбеници.

Ангажираните мора да бидат од категоријата влијателни патници, односно веќе да имаат публика која ги следи нивните објави во областа на патувањето.

[adinserter block="4"]

Слични содржини