Навивачите на Манчестер Јунајтед се во војна со челниците на клубот. Откако неодамнешното зголемување на цената на билетите веќе предизвика протести и незадоволство, сега навивачите ги дуплираа своите жалби поради нов удар врз нивниот џеб. Имено, клубот ја зголеми цената на пивото на „Олд Трафорд“ за до 51 процент.
Во саботата, за време на пријателскиот натпревар помеѓу Манчестер Јунајтед и Фиорентина (1:1), навивачите беа пречекани со непријатно изненадување во продавниците за пијалоци. Цената на шише пиво „Карлинг“ се зголеми за 30 проценти, од 4,40 на 5,70 евра, додека цената на чаша пиво „Мадри“ скокна за дури 51 процент, на 6,65 евра. Ова зголемување на цената, кое оди подалеку од само бројки, дополнително го разгоре незадоволството кај навивачите кои веруваат дека овие зголемувања на цените се прекумерни и неоправдани.
Реакција од навивачите не изостана. Многумина го обвинија клубот за нова форма на злоупотреба, особено имајќи предвид дека клубот веќе ги зголеми цените на билетите за сезоната 2025/26. Ова значи дека присуството на натпревар на Манчестер Јунајтед станува луксуз што само неколкумина одбрани можат да си го дозволат.
Соочен со бран критики, Манчестер Јунајтед издаде соопштение во кое објаснува дека пониските цени од изминатите две сезони биле дел од „попуст на пиво“, иницијатива поттикната од повратните информации од навивачите и барањата за попристапна консумација на стадион. Сепак, тие додадоа дека моменталната економска клима го наметнала крајот на овие попусти.
„Зголемувањето на цените на храната и пијалоците во текот на изминатите три години, кое се движи од 25 до 30 проценти, заедно со зголемените оперативни трошоци, нè натера да ги прилагодиме нашите цени за сезоната 2025/26“, се вели во соопштението.
Во овој поглед, клубот нагласува дека, и покрај зголемувањето, моменталните цени се сè уште пониски од оние од пред три години и пониски од просекот во Премиер лигата каде што „пинта“ пиво чини околу 6,9 евра.