Давателот на стриминг услуги, Netflix ќе отвори поголеми места за забава, наречени Netflix Houses, во трговските центри низ Соединетите држави каде што обожавателите ќе можат да се нурнат во нивните омилени емисии и филмови, како и во тематски ресторани и продавници за подароци, објави компанијата во вторникот.
Како што објасни Маријан Ли, шеф на маркетинг во Netflix, понудата во областите за забава редовно ќе се ажурира, а сериите и филмовите дури и значајно ќе бидат вклучени во понудата за храна и пијалоци.
Netflix во последните години отвори повеќе од 50 т.н pop-up простори во 25 градови низ САД. Станува збор за привремени малопродажни локации наменети за презентација на новата производна линија – каде што тој презентираше некои од неговите успешни филмови и серии, на пример јужнокорејската драмска серија Squid Game.
Овој пат забавните паркови ќе бидат постојани, а првите два ќе бидат отворени во 2025 година во Далас, Тексас и во предградието на Филаделфија, Пенсилванија.
Меѓутоа, во САД, многу малопродажни синџири се обидуваат да се прилагодат што е можно подобро на променливото однесување на потрошувачите и сè попопуларното онлајн купување. Во февруари, на пример, стоковната куќа „Мејси“ објави затворање на 150 деловни локации. Неколку големи трговци на мало поднесоа барање за банкрот во текот на годините, вклучувајќи ги „Нејман Маркус“, „Лорд“ и „Тејло“р и „Барнис Њујорк“.