Twitter неодамна ја промени политиката за приватност, и забрани споделување фотографии и снимки на приватни лица без нивна согласност. Сепак, новата политика на технолошкиот гигант би можела да биде во конфликт со новинарството, пишува „Colombia Journalism Review.“
Сегашната политика на технолошкиот гигант ги спречува корисниците да споделуваат туѓи приватни информации, како што се телефонски броеви, адреси или други лични податоци што може да се користат за да се идентификува некого против нивна волја.
Според оваа политика, корисничките сметки што споделуваат такви податоци се блокирани или ограничени на различни начини. Нов додаток на оваа политика забранува „злоупотреба на медиуми (фотографии и видеа) кои не се достапни на друго место на Интернет како алатка за вознемирување, заплашување и откривање на идентитетот на поединци“. Twitter соопшти дека е загрижен поради тоа што личните фотографии може да ја нарушат приватноста и да доведат до емоционална или физичка повреда, што може да има „непропорционален ефект врз жените, активистите, дисидентите или припадниците на малцинските заедници“.
Објавата на блогот на Twitter во која се опишува новата политика вели дека забраната се однесува на сите слики – фотографии или видеа – без разлика дали тие вклучуваат навредлива содржина. Важен критериум, велат од компанијата, е содржината да биде објавена „без согласност на лицето што се прикажува“. Единствените исклучоци од ова правило се ако засегнатото лице е јавна личност или ако релевантните слики се споделуваат во јавен интерес или додаваат вредност на јавниот дискурс. Не се знае како компанијата ќе утврдува дали содржината е од јавен интерес или не. Нејасно е и како се дефинира поимот „јавна личност“.
Дури и тој исклучок на јавна личност не е апсолутен. Ако Twitter утврди дека дотичната личност е јавна личност, тие сепак можат да ги отстранат сликите или видеата ако веруваат дека содржината била споделена за да ги вознемирува, заплаши или користи страв од замолчување – иако, уште еднаш, како Twitter ќе утврди дали сликите se поставени за да ги вознемируваат, заплашуваат или замолчат луѓето.
Компанијата вели дека ќе се обиде да го процени контекстот во кој се споделува содржината, вклучително и дали сликата е јавно достапна, дали е пренесена од традиционалните медиуми и дали додава вредност на јавниот дискурс. Новите упатства додаваат дека сликите или снимките на приватни лица се прифатливи под услов да „содржат изјави на очевидци или теренски извештаи од тековни настани“.
Последново се чини дека е обид да се направи исклучок за новинарството, но не се знае како компанијата ќе ги балансира вестите и јавниот интерес со желбата да се заштити приватноста на поединецот. Некои фоторепортери во Америка веќе велат дека се загрижени дека новата политика и недостатокот на јасност околу нејзините услови би можеле да им ја отежнат работата уште повеќе. Бидејќи компанијата ја спроведува оваа политика на глобално ниво, не е исклучено и домашните новинари да имаат потешкотии со оваа социјална мрежа.
Мики Остерајхер, генерален советник на Американската национална асоцијација на фотографи, рече дека промената во политиката покажува недостаток на разбирање дека „личноста фотографирана на јавно место нема разумни очекувања за приватноста“. Ако компанијата одлучи да ги примени новите правила, рече Остерајхер, тоа „ќе ја поткопа способноста за известување за настани од вести преку создавање непостоечки права за приватност“.