Директорот на тимот на Мекларен, Андреа Стела, потврди дека светските шампиони кај конструкторите морале да направат промени во својот болид за сезоната 2025 година, по новите барања за флексибилност на крилата објавени од ФИА.
Првично, ФИА изјави дека нема да има промени во барањата за флексибилност на предните и задните крила во последната година, во која ќе се користат сегашните болиди. Сепак, на почетокот на февруари беше најавено дека сепак ќе има промени. Тие ќе се воведуваат етапно, при што новите барања за задните крила ќе стапат во сила за првиот круг во Австралија, а оние за предните крила ќе стапат во сила за деветтиот круг во Шпанија.
„На сите им создаде главоболка, да бидам искрен. Не мора да правиме никакви промени за почетокот на сезоната. Потоа ќе има мали промени од деветтата трка, кои станаа голема дискусија. Но, од перспектива на она што не ангажира и ни задава главоболки, тоа е нешто сосема друго и е поврзано со потрагата по десетини од секундата“, коментира Стела за Sky Sports F1.
„Од перспектива на подобрување на автомобилот, покрај ефикасноста на пониската динамика, што е најголемата цел, она што се обидовме да го постигнеме со овој нов иновативен автомобил е да ги подобриме перформансите на многу начини, вклучително и во фундаменталниот аспект.
Ова е нешто што дефинитивно внимателно го проценивме бидејќи MCL38 беше многу конкурентен автомобил, па моравме да бидеме разумни за тоа колку иновативни сакаме да бидеме. Нашата главна цел беше да направиме поефикасна аеродинамика, што ќе им даде поголема слобода на колегите од одделот за аеродинамика да работат со геометријата.
Во исто време, сакавме да направиме некои подобрувања во перформансите на гумите, што ќе ни овозможи да го подобриме нашето тркачко темпо. Во основа, тоа се двете зони, секако дека има и можност за промени на суспензијата за да се подобри механичката влечна сила, но во денешно време суспензијата повеќе служи за аеродинамиката“, изјави Италијанецот.