Ова е најлошата нуспојава од нејадењето леб, сугерира нова студија

од Vladimir Zorba

АКО внимавате на телесната тежина, може да се држите подалеку од лебот, но тоа значи дека нема да ја добиете вистинската количина рафинирани зрна и, за возврат, доволно хранливи материи, објави Frontiers in Nutrition.

Откако истражувачите ги прегледаа податоците собрани од Националното истражување за здравје и исхрана, сфатија дека некои возрасни во САД кои се воздржале од рафинирани житарки забележале пад на енергијата од 10 проценти, а таа навика резултирала и со недостаток на диетални влакна, магнезиум и железо.

„Лебот, житариците и јаглехидратите обично имаат лоша репутација во нашето општество, меѓутоа тие се најдобриот извор на гориво за нашето тело и омилен извор на енергија за мозокот“, вели диететичарката Сара Вилијамс.

Таа забележува дека работела со многу клиенти кои забележале зголемување на енергијата веднаш штом го зголемиле внесот на јаглени хидрати.

„Во здрава и урамнотежена исхрана, 40 до 60 проценти од калориите треба да доаѓаат од јаглехидрати, а тоа може да вклучува леб и житарици“, забележува таа.

Диететичарката Кејси Барнс се согласува.

„Умерените јаглехидрати се добра работа. Тие помагаат да се даде енергија на телото, особено ако планирате да се вклучите во каква било физичка активност во текот на денот“, додава таа.

Всушност, бројни студии покажаа дека „секогаш кога ќе елиминирате цела група храна, мора да најдете нешто со што ќе ја замените“. Во спротивно, ќе страдате од незгодни (а понекогаш и нездрави) исходи, предупреди Барнс.

Кога станува збор за лебот и житариците, најдобро е да се избере леб од цели зрна, како и кафеав ориз, јачмен, овес, ‘рж и житарки од цели зрна.

Интегрални тестенини и киноа се исто така добри опции.

Слични содржини