Продажбата на паметни облеки и паметни слушалки ќе ги надминат суштински оние на обичните тракери за дневна активност во наредните години, покажува прогнозата на аналитичката компанија Juniper Research за пазарот на електроника.
До 2022 година, пазарот за следење на активност ќе се зголеми за само 20%, додека пред две години стапките на раст беа значително повисоки. Но, еден од сегментите ќе покаже сосема поинаква динамика.
Тракери за активност, интегрирани во облеката (во т.н.. паметни облеки), паметните слушалки и слични на нив уреди ќе одбележат 550% раст на продажбата за разгледуваниот период. Ако оваа година продажбата на овие уреди изнесува 4,5 милиони, во 2022 година нивниот пазар ќе изнесува 30 милиони парчиња.
Како и кај другите пазари, со општо забавување на растот, некои сегменти имаат значително подобри перформанси. Такви се, покрај веќе споменатите, специјализирани тракери за тренинг сали.
Според извештајот на Juniper, во паметните алишта, клучната битка ќе биде во областа на податоци што може да ги користат трети лица. Така на пример паметната облека, која дозволува користење на податоците за медицински цели, ќе заземат една третина од продажбите во сегментот до 2022 година.