Porsche лансираше спортски автомобил за 18.000 долари, наместо за реалната цена од 148.000

од Vladimir Zorba

Претставништво на Porsche во Кина објави онлајн оглас за најновиот спортски автомобил Panamera, во кој не автомобилот, туку неговата цена се покажа многу поатрактивна. Возачите кои сонуваат за луксуз мислеле дека имаат среќа откако застапништвото го понудило автомобилот на зделка 18.000 долари, или околу една осмина од вистинската почетна цена од 148.000 долари, пишува Bloomberg.

Откако стотици корисници ги платија таксите за резервации, Porsche призна дека застапништвото на компанијата поставило информации што содржат „сериозна грешка во наведената малопродажна цена“.

Откако ја увиди својата грешка, застапништвото веднаш ги отстрани неточните информации, изјави за Bloomberg News портпаролот на автомобилскиот производител од Штутгарт.

Porsche ги контактираше сите апликанти за да го купат автомобилот поединечно за да ја објаснат ситуацијата и да се извинат, а исто така објавија дека ќе ги вратат таксите за резервација во рок од 48 часа.

Продажбата на Porsche во Кина изнесуваше 6,2 милијарди долари во првата половина на 2022 година, што го прави најголемиот пазар на компанијата за луксузни автомобили. Околу 30% од глобалната продажба, или 46.664 автомобили, во првата половина на 2022 година се токму во Кина.

Слични содржини