Електричните автомобили трошат значително повеќе енергија во зима, додека потрошувачката на гориво на дизел моторот малку се зголемува. Што точно открија научниците и зошто електричниот автомобил е на крајот поефикасен?
Секој што го користи својот паметен телефон во зима го знае проблемот: батеријата се троши многу побрзо од вообичаеното. Батеријата на електричниот автомобил е многу посложена и има систем за управување со температурата, а проблемот е што електричниот автомобил го нема идеалниот опсег во зима како што го има при оптимални работни температури.
Универзитетот за применети науки Wismar сега ја утврди точната разлика во потрошувачката на енергија на дизел и електричен автомобил, а сè е објавено од Auto Verkehr.
VW ID.3 служеше како тест автомобил.
Автомобилот се возел цела година и на тестот поминал 30.594 km. Golf TDI се користеше како возило за споредба.
Резултат: ID.3 трошеше просечно 14,4 kWh на 100 km годишно. Во летните месеци од јуни до август потрошувачката беше нешто помала и изнесуваше 13,3 kWh на 100 km, во зима од декември до февруари потрошувачката се зголеми на 17,0 kWh што е за 28% повеќе од летото. Досегот се намали од повеќе од 400 километри на само 317 километри, според „ХАК“.
Голфот со дизел мотор, сепак, немаше речиси никакви загуби во потрошувачката. Претворен во електрична енергија, Golf TDI троши 49,7 kWh на 100 km во лето и 52,2 kWh во зима. Досегот со резервоар од 52 литри е 1084 km во лето и 1026 km во зима.
„Од енергетска гледна точка, електричниот ID.3 произлегува од оваа споредба како јасен победник“, вели професорот по електротехника Ансгар Вего, кој ја водеше серијата тестови.
„Во однос на ефикасноста, електричните возила се покажаа како значително поефикасни“, според Вего.
Во текот на годината, Golf TDI трошеше околу 3,5 пати повеќе енергија од ID.3, иако ID.3 страда од просечна загуба на полнење од дванаесет проценти.