Повеќето возачи сè уште се збунети околу самоуправувачките автомобили

од Vladimir Zorba

Студијата на американскиот индекс на доверба за мобилност (MCI) за 2022 година откри дека 65 отсто од потрошувачите не можат точно да ги дефинираат целосно автоматизираните самоуправувачки возила, а 56 отсто од нив ги класифицираат тековните технологии за помош на возачот како системи за самоуправување, според „Јутарњи“.

Студијата спроведена од J.D. Power, Partners for Automated Vehicle Education (PAVE) и MIT Advanced Vehicle Technology (AVT) Consortium, исто така, открија дека сите потрошувачи ги користат термините потпомогнато возење, помош за возачот и полуавтономно кога ја опишуваат технологијата на ниво 2 и ниво 3.

„Нашата порака остана конзистентна“, рече Лиза Бур, виш менаџер за автомобилски бенчмаркинг и развој на мобилност во J.D. Power.

„Играчите на индустријата треба да работат заедно за да обезбедат јасни и конзистентни пораки, а користењето терминологија фокусирана на потрошувачите е дел од тоа. Разбирањето на зборовите и фразите што резонираат со потрошувачите може да помогне во управувањето со заблуди и да го подобри разбирањето на потрошувачите за AV, што е заедничка цел“.

Подготвеноста на потрошувачите за самоуправувачки возила беше оценета со 39 на скала од 100 поени, што е пад од три поени од 2021 година. Студијата покажа дека потрошувачите имаат особено ниски нивоа на удобност при возење во целосно автоматизирано, самоуправувачко возило и користење целосно автоматизиран, самоуправувачки јавен превоз.

Дополнително, 55 отсто од испитаниците рекле дека би биле подготвени да завршат обука за безбедно управување со автономно возило. 87 проценти од оние кои велат дека знаат „многу“ за автономните возила рекле дека се подготвени да завршат обука за да ги возат. 26 отсто велат дека користат активни функции за помош на возачот, а од нив, 41 отсто велат дека сегашните системи се максималното ниво на автоматизација што им е удобно да ги користат.

Слични содржини