Дали мирисот на свежо сварено кафе ве привлекува, дури и ако не сте љубител на овој фантастичен топол пијалок? Дали мирисот на тазе домашен леб ве потсетува на детството, топлата кујна на баба и веселите семејни дружења? И дали сакате да истрчате до најблиската парфимерија кога ќе помирисате нов парфем кој ве потсетува на вашата омилена личност? Да, неверојатно е колку лесно и брзо мирисот го наоѓа својот пат до нашите срца. За миг ни буди спомени, предизвикува вистинска експлозија на емоции и ни носи насмевка на лицето.
Lancôme La Vie Est Belle, линија на мириси која ги активира сите наши сетила, исто така ни дава причина за насмевка. Амбасадори на новата глобална кампања се познати личности како Џулија Робертс, Зендаја и Лили Колинс, кои учествуваа во промовирањето на новите парфеми. Кампањата го претставува мирисот на сосема нов начин, а можност да бидат дел од оваа парфемска приказна имаа и посетителите на City Center One West и Arena Center, кои можеа да ја искусат новата приказна на La Vie Est Belle.
Имено, во трговскиот центар City Center One West беа поставени брендирани дигитални CityLight екрани кои со своите визуелни слики ги поканија посетителите во центарот да ја споделат својата насмевка пред камерата, да ја остават својата e-mail адреса и да добијат шанса да го пробаат новиот парфем од линијата La Vie Est Belle.
Покрај тоа што мирисот може да не врати во минатото и да ни овозможи да оживееме и повторно да доживееме некои стари убави моменти, тој активно учествува и во создавањето на нови спомени. Мирисите на La Vie Est Belle можат да станат вашиот нов заштитен знак.