Италијанската модна куќа Армани успеа да одржи стабилен оперативен профит минатата година и да ја зголеми нето-продажбата за шест отсто во постојани валути, и покрај „едноцифреното“ забавување на приходите во втората половина што продолжи оваа година.
Слабеењето на продажбата забележано во првите шест месеци од 2024 година одразува „приспособување на луксузниот пазар, особено во азискиот регион, со исклучок на Јапонија и попристапниот сегмент од понудата“, се вели во соопштението на Армани, пишува Seebiz.
Армани сподели дека групацијата ги зголемила малопродажните цени само скромно, и покрај повисоката инфлација што ги зголемува трошоците, бидејќи останала фокусирана на среднорочни цели и нема да ги користи цените за да ја зголеми продажбата и маржите во меѓувреме.
„Добро сме подготвени да управуваме со забавувањето на пазарот без да мораме по секоја цена да го максимизираме годишниот профит“, рече Џорџо Армани, кој наполни 90 години претходно овој месец.
„Останувам цврсто во моето верување дека фокусот на континуитет и прагматичен, конзистентен пристап е единствениот начин да се справиме со предизвиците и несигурностите што ја карактеризираат денешната средина“, додаде Армани, кој е претседател и извршен директор на групацијата што тој ја основа.
Оперативната добивка на групацијата од Милано, која генерира повеќе од половина од приходите во Европа, изнесува вкупно 215 милиони евра.
Групацијата во сопственост на семејството оствари нето приход од 2,45 милијарди евра (2,65 милијарди долари) минатата година.