Повеќе од 65.000 автомобили од кинески производители беа продадени во првиот летен месец од оваа година. Во споредба со истиот период минатата година, ова е значително зголемување од 48 проценти. Бројките се уште поимпресивни кога се анализираат податоците за првата половина од годината.
По достигнувањето рекорден пазарен удел во мај, кинеските брендови на автомобили продолжуваат значително да растат на европскиот пазар. Јуни беше особено рекорден.
Според новите податоци обезбедени од Dataforce, Европејците купија 65.110 кинески автомобили во јуни, што е зголемување од 48 проценти во споредба со истиот период во 2024 година. Благодарение на ова зголемување, кинеските автомобили имаа пазарен удел од 5,5 проценти во јуни.
Најпродаван бренд во јуни беше MG, со продадени 25.027 нови автомобили. По него следува BYD, со продадени 14.968 единици. Подиумот го комплетира Chery, кој продаде 8.860 нови автомобили во Европа во јуни.
Кога ќе се сумираат податоците за првите шест месеци од оваа година, бројките се уште поимпресивни. Имено, од почетокот на годината до крајот на јуни, во Европа се продадени 327.712 кинески автомобили. Ова претставува значително зголемување од 72 проценти во споредба со истиот период во 2024 година. По првата половина од годината, кинеските производители веќе имаат удел од 4,8 проценти.
И тука, MG е на првото место, со продадени 151.435 единици, или речиси половина од сите продадени кинески автомобили. По британско-кинескиот бренд следува BYD, со 69.953 продадени нови автомобили во Европа, и Chery, со 38.402 продадени единици во овој период.