Иако Waymo тврди дека неговите роботакси може да избегнат сообраќајни метежи, тие сепак собраа 589 казни во вкупна вредност од 65.000 долари минатата година.
Целиот концепт на роботакси би требало да биде удобна, безбедна и ефикасна опција за транспорт, но се чини дека возилата на Waymo во Сан Франциско се склони кон кршење на правилата за паркирање. Возниот парк на автономни автомобили изрече многу казни во изминатата година.
Податоците од градската Агенција за општински транспорт покажуваат дека возилата Waymo добиле 589 казни за паркирање во 2024 година, што ја чинело компанијата 65.065 долари. На патиштата во Сан Франциско има повеќе од 300 возила Waymo, а до септември минатата година тие поминаа повеќе од 10 милиони милји.
„Вашингтон пост“ известува дека добар дел од овие прекршувања, поточно 138, биле евидентирани поради непочитување на ограничувањата поврзани со чистење на улиците, а 134 биле поврзани со нарушување на содржината. Исто така, изречени се 77 казни за паркирање на забранети места, како и 74 за блокирање сообраќај. Дополнително, возилата на Waymo добија 75 казни во Лос Анџелес минатата година, така што проблемот не е само во Сан Франциско.
Еден од полициските службеници за паркирање во градот рече дека напишал казна за автомобилот на Waymo откако забележал дека е паркиран неколку часа на место означено за чистење улица. Иако тоа можеби не звучи како голем проблем, официјалните лица велат дека ако роботаксијата го нарушуваат сообраќајот, тоа го зголемува ризикот од судир со други возачи, бидејќи ситуацијата може да ги натера да се скршнат или нагло да закочат.
Waymo тврди дека моделите I-Pace на Jaguar се опремени со систем кој препознава паркинг места и може да утврди дали тие го блокираат сообраќајот. Сепак, тие понекогаш може да застанат во комерцијалните зони за товарење за да го пуштат патникот ако единствените други достапни локации се преоптоварен главен пат или некаде многу подалеку од местото каде што патникот требало да пристигне.
Портпаролот на Waymo рече дека возилата се дизајнирани да ги извршуваат најбезбедните дејствија што се достапни во текот на краткиот период поминат при преземање или спуштање на патник, а тоа е моментот кога тие веројатно ќе добијат најмногу казни.
Целта е да се направи роботаксија што е можно побезбедна, но не им се допаѓаат на сите во Сан Франциско. Минатата година беше запален роботакси Waymo. Понекогаш овие возила може да бидат едноставно здодевни, на пр. кога ќе се соберат на градски паркинг и ќе свират среде ноќ.
Иако револуцијата на роботакси е дизајнирана да го олесни животот, се чини дека ќе биде потребно извесно време пред овие автономни возила да бидат навистина без проблеми.