Онлајн купувањето за „Црн петок (Black Friday)“ достигна највисоко ниво од девет милијарди долари, имајќи предвид дека американските потрошувачи се свртеа кон купување преку Интернет за време на пандемијата Ковид-19.
За разлика од претходните години, кога Американците ги преплавиле продавници неколку часа по Денот на благодарноста, оваа година тие одлучија да купуваат преку компјутер и телефон, со цел да ги искористат продажбите и попустите.
За време на „црниот петок“ американските потрошувачи потрошиле 6,3 милиони долари по минута купувајќи преку Интернет, или во просек 27,5 долари по лице, покажуваат податоците на „Adobe Analytics“, пренесува Анадолија.
Втор најголем ден на трошење преку Интернет во историјата на САД
Потрошувачката на паметни телефони се зголемила за 25,3 проценти од минатата година на 3,6 милијарди долари, бидејќи паметните телефони сочинуваат 40 проценти од вкупната електронска трговија.
Потрошувачките трошоци на „црниот петок“ годинава се зголемиле за 21,6 проценти во споредба со минатата година.
Според „Adobe Analytics“, и покрај записите, годинашниот „Црн петок“ станал втор по големина ден на трошење преку Интернет во историјата на САД, зад „Сајбер понеделникот“ минатата година.
Се проценува дека „Сајбер понеделник“ оваа година ќе стане ден на најголема потрошувачка преку Интернет во историјата.
За време на Денот на благодарноста, трошењето преку Интернет се зголемило за 21,4 проценти, на рекордни 5,1 милијарда долари.