Што не треба, а што треба да додадете во кафето доколку сакате да ослабете?

од Stefanija Kuzmanovska

Иако многу студии потврдуваат дека кафето може да ви помогне да изгубите тежина, она што може да ве спречи во тоа се состојките кои ги додавате.

Особено за време на постудените месеци, нема ништо подобро од тоа да го започнете денот со топла шолја кафе. За многумина ова е суштински ритуал без разлика на сезоната и на сите им се допаѓа подготвено различно.

Сепак, важно е да се запамети дека не сите преференции на кафе се еднакви кога станува збор за неговите здравствени ефекти. Како што се испостави, има многу популарни состојки во кафето кои би можеле да му нанесат сериозна штета на вашиот организам, особено ако се обидувате да изгубите тежина. Но, за среќа, има многу здрави избори што можете да ги направите наместо тоа.

Доколку се одлучите за шлаг, полномасно млеко и шеќер, тоа веројатно ќе го забави вашето патување кон слабеењето, додека куркумата и циметот би можеле да ви помогнат во напорите.

Шлагот, полномасното млеко и шеќерот се веројатно најпопуларните состојки за кафе. За жал, нутриционистите велат дека тие се меѓу најлошите за вашето здравје. Ако сакате потенок струк, најдобро е да го ограничите внесот на шлаг, полномасно млеко и шеќер, како и слатки состојки како сируп, колку што е можно повеќе.

Полномасното млеко е богато со калории, масти, па дури и шеќер, што го прави уште една главна причина за зголемување на телесната тежина.

Исклучувањето на штетните состојки со шеќер не значи дека треба целосно да се откажете од кафето ако сакате да изгубите тежина. Всушност, пиењето кафе има многу здравствени придобивки и дури може да ви помогне да изгубите тежина.

Ако не сакате да пиете само црно кафе, имате неколку опции. Изборот на нискокалорично растително млеко е поздрава опција наместо полномасно млеко. Нутриционистите препорачуваат и додавање здрави зачини како цимет и куркума.

Слични содржини