Македонските власти бараат начини за зајакнување на врските помеѓу Скопје и другите точки во поранешна Југославија. Аеродромот Скопје во моментов нуди директни услуги за Белград и Загреб, управувани од „Ер Србија“ и „Кроација ерлајнс“, соодветно.
Во текот на последната деценија, аеродромот, исто така, можеше да се пофали со врски со Љубљана, Сараево, Подгорица и Сплит, но веќе нема авиокомпании што би можеле да сообраќаат на повеќето од овие правци, пишува „Ex-Yu Aviation“.
Во 2019 година, 40.293 патници летаа меѓу Скопје и Љубљана, иако тоа беше до крајот на септември, кога операциите престанаа.
Раководството на аеродромот во Љубљана нагласи дека Скопје е „исклучително важна“ рута и дека ќе се обиде да најде замена за „Adriа Airways“, која пропадна. На крајот на краиштата, почетокот на пандемијата на коронавирус ја одложи секоја шанса услугите да бидат обновени наскоро.
„Виз ер“, која има база во Скопје, е потенцијален кандидат за рутата.
Според податоците на ОАГ, во текот на последната нормална година за комерцијална авијација, 2019 година, повеќе од 4.000 патници летаа индиректно помеѓу Сараево и Скопје. Поранешната национална авиокомпанија „B&H Airlines“, изведуваше летови меѓу двата града неколку години помеѓу 2006 и 2015 година. Во еден момент, услугите се одвиваа преку Подгорица.
Во 2019 година, повеќе од 1.400 патници индиректно летаа помеѓу Подгорица и главниот град на Македонија. Во 2017 година, владите на Македонија, Црна Гора и Босна и Херцеговина подготвија договор со кој се повикуваат странските превозници да изведуваат субвенционирани летови меѓу трите земји, но иницијативата не успеа.
Менаџерот за маркетинг и приходи на ТАВ Македонија, кој е и претседател на Туристичката комора во земјата, Владимир Граматиков, неодамна рече: „Поврзувањето на Сплит и Дубровник со македонските аеродроми ќе биде нашиот главен фокус во наредниот период заедно со нашите партнери во Хрватска. Во 2019 година, повеќе од 3.000 патници летаа помеѓу Скопје и Сплит. Оваа линија беше кратко управувана од „Кроација Ерлајнс“ во 2015 година. Првично планирано како сезонска летна операција, беше откажана по само две ротации“.