Вредноста на брендот е важен дел од нематеријалните средства на секоја компанија. Овие типови на нематеријални средства, како што се патенти и имиња на брендови, имаат зголемено влијание врз вкупната вредност на компанијата. Анализата од 2020 година покажа дека нематеријалните добра сочинуваат 90% од пазарната вредност на S&P 500, што е зголемување од 22 проценти од 1995 година.
Инфографикот подолу ги прикажува 100-те највредни светски брендови во 2023 година врз основа на годишното рангирање на Brand Finance, илустрирајќи ја улогата што ја игра капитализацијата на брендот во пазарната позиција на компанијата.
Brand Finance анкетираше над 5.000 компании (и во случаите на групи како Alphabet и Meta, нивните подружници на брендови) во 38 земји.
Општо земено, вредноста на брендот ја претставува распределбата на заработката на компанијата поврзана со брендот.