Трамп ќе направи огромни промени во глобалната автомобилска индустрија

од Vladimir Zorba
1,1K прегледи

Веднаш по неговата инаугурација минатиот понеделник, реизбраниот американски претседател Доналд Трамп веднаш презеде конкретни чекори поврзани со автомобилската индустрија.

„Отстранете го „мандатот за електрични возила“ и промовирајте го вистинскиот избор на потрошувачите“, се вели во една од извршните наредби издадени од Белата куќа на денот на инаугурацијата.

Референцата „мандат за електрични возила“ се однесува на необврзувачката цел на Бајден за зголемување на продажбата на електрични автомобили на 50 проценти од уделот на пазарот до 2030 година. Оваа цел сега ја нема, а Трамп веднаш се пресели да ги елиминира даночните олеснувања за купувачите на електрични возила и стимулации за изградба на станици за полнење електрични возила.

Откако ја започна пресметката со автомобилската индустрија дома, Трамп очекувано гледа надвор од границите на САД, пишува „Јутарњи“.

„Ќе произведуваме автомобили во САД со темпо за кое никој не можеше да сонува пред неколку години. Веднаш ќе започнеме со ремонт на трговскиот систем за да ги заштитиме американските работници и семејства, наместо да ги оданочуваме нашите граѓани за да ги збогатиме другите земји “, рече Трамп.

„Ќе воведеме царини за странските земји. Многу големи суми ќе се слеваат во нашите каси. Американскиот сон повторно ќе процвета“.

Трамп не дава конкретни детали, но „другите земји“ вклучуваат европски земји кон кои претседателот веќе покажа со прст за време на неговиот прв мандат. Тогаш ништо не беше направено, но сега кога Европа и САД се бранат од можна инвазија на кинески автомобили, останува само да почекаме официјално соопштение.

Исто така, се поставува прашањето како иницијативите на Трамп против електричните автомобили може да се усогласат со неговиот однос со Илон Маск, извршен директор на Tesla и главен сојузник на Трамп. Аналитичарите веруваат дека Tesla е многу силен бренд и најверојатно ќе продолжи да заработува добри пари дури и без регулаторен притисок и стимулации.

Всушност, недостатокот на стимулации може дури и да биде од корист за компанијата бидејќи ќе биде уште потешко за конкурентите да ги продаваат своите електрични возила. Дополнително, се чини дека обичните електрични автомобили веќе некое време го изгубија своето централно значење во стратегиите на Tesla, која се повеќе е заинтересирана за роботиката и автономното возење или роботските такси.

Cybercab на Tesla ќе има корист од ад хок законот што Трамп наводно му го ветил на Маск, бидејќи ќе дозволи неограничена употреба на такви возила, кои во моментов се ограничени на релативно мал број со закон.

Затоа, Tesla ќе има голема корист од реизборот на Трамп, а во меѓувреме, Европа се тресе бидејќи царините за европските автомобили би биле уште еден голем удар за веќе оптоварената и измачена европска автомобилска индустрија, чиј извоз во голема мера зависи од САД.

Слични содржини