Туристичките патувања продолжуваат да поскапуваат, но се чини дека тоа нема да влијае на побарувачката. Затоа, туристите треба да очекуваат дека заминувањето од дома ќе ги чини се повеќе и повеќе.
Имено, побарувачката за крстарења и хотелско сместување расте посилно од кога било досега, а тоа на компаниите од индустријата им остава широко отворен простор за маневрирање на цената, објави Allianz осигурување, пренесе агенцијата ДПА.
Понатаму, побарувачката за авионски билети скокна за 10 отсто. Интересот за патување во Европа е огромен, а ослабеното евро значи поевтин престој за гостите со долари во џеб.
„Вистинскиот принос од каматата на заштедите е сè уште слаб, па многу луѓе претпочитаат да ги вложат своите вишок пари на патување“, рече Мило Богерц од Allianz. „Силниот долар им додава куповна моќ на американските туристи“.
На глобално ниво, исполнетоста на хотелите од 68 проценти во мај беше највисока од пандемијата во 2020 година. Индустријата за крстарења закрепна минатата година, а оваа година веќе забележа раст од 15 проценти.
Повеќето играчи на туристичкиот пазар очекуваат да срушат многу рекорди од претпандемијата во 2019 година од 2024 година.