Во колку несреќи учествуваат електричните автомобили?

од Vladimir Zorba
37 прегледи

Електричните автомобили почесто учествуваат во сообраќајни несреќи со пешаци. Барем кога се споредуваат со дизел и бензински мотори. Од друга страна, електричните автомобили поретко се дел од статистиката за несреќи со фатални последици, во споредба со автомобилите со дизел и бензин, покажува анализата на Статистика на Норвешка (SSB).

Студијата, која го опфаќа периодот од 2018 до 2023 година, се фокусира на сообраќајните незгоди со повредени лица. Според „HAK“ податоците го земаат предвид уделот на електричните автомобили во вкупниот возен парк и исто така земаат предвид колку километри всушност поминуваат електричните автомобили. Односно, колку електрични автомобили има на патиштата.

Според норвешката статистика, уделот на сообраќајните несреќи во кои се вклучени електрични автомобили се зголемил повеќе од тројно меѓу 2018 и 2023 година. Поточно, уделот на електричните автомобили во статистиката за несреќи се зголемил од 7 на 25 проценти. Но, тоа првенствено се должи на фактот што во истиот период е зголемен бројот на електрични автомобили. Уделот на електричните автомобили во Норвешка порасна од 7 отсто на 24 отсто во тие години, додека нивниот удел во вкупната километража се зголеми од 7 отсто на 28 отсто. Значи, растот на стапката на несреќи е пропорционален на бројот на електрични автомобили. Меѓутоа, кога станува збор за тешки несреќи, постојат разлики. Електричните автомобили беа презастапени во несреќи со пешаци во текот на целиот период на студијата, што укажува на посебен ризик во оваа категорија.

Фактот дека електричните автомобили се многу тивки, исто така, беше предмет на многу дебати во последниве години. Во 2019 година, од истата причина, стана услов AVAS, што значи Систем за акустично предупредување за возила, да мора да се инсталира во сите електрични автомобили. Системот испушта вештачки создаден звук штом електричниот автомобил се движи со брзина од 20 km/h или повеќе.

Слични содржини