Zeekr би можел да произведува автомобили во Европа

од Vladimir Zorba
30 прегледи

Секогаш кога ќе се споменат кинеските производители на автомобили, секогаш се поврзува темата на геополитичките тензии и студената трговска војна, што во голема мера влијае на амбициите за проширување на марката надвор од Кина. Исто така, има нова тарифа на ЕУ од 19,9 отсто за автомобилите на Geely увезени од Кина, па Zeekr исто така прави план за глобална експанзија.

„Блумберг“ пишува дека брендот активно размислува за производство на автомобили во Европа.

„Активно работиме на локализирање на работата во Европа, ќе се огласиме во догледно време“, изјави директорот на Zeekr, Енди Ан, што значи дека плановите не се баш на почеток, туку дека се веќе во напредната фаза.

Ова е директен резултат на царината воведена од ЕУ за увезените електрични автомобили од Кина. Тарифата се однесува на домашните кинески марки како BYD и Zeekr, но и на европските модели увезени од Кина како што се новите Mini Cooper Electric и BMW iX3, пишува Klix.

Дури и по петициите од Кина, ЕУ само малку ги намали тарифите. Тоа значи дека, доколку кинеските брендови сакаат да ги заобиколат царините на Европската унија, би морале да произведуваат на нејзина територија.

Сепак, за разлика од брендовите како BYD, на кои им е потребно време за изградба на фабрики, Geely и Zeekr го немаат тој проблем. Ако Zeekr одлучи да произведува во ЕУ, ќе може да ги користи постоечките фабрики на Geely. Фабриките во Шведска и Белгија наскоро ќе го произведуваат Volvo EX30 поврзан со Geely, кој се базира на платформата SEA (Sustainable Experience Architecture) развиена од Zeekr.

Патем, Zeekr е многу сериозен во врска со своите меѓународни планови за проширување. Овој месец го освежи својот модел 009 и го претстави заедно со кросоверот Zeekr X на пазарите како Тајланд и Хонг Конг. Исто така, го претстави Zeekr 7X, ривал на Model Y на Tesla, уште еден модел подготвен за меѓународните пазари.

За да стане глобален, Zeekr треба да генерира обем и профит како и другите стартапи за електрични возила, а таа цел е блиску. Загубата во првиот квартал паднала за 18 отсто на 278 милиони долари, а планот е да се оствари профит пред крајот на годината.

Слични содржини