Во 2024 година, тимот на Мекларен стана првиот клиент тим кој ја освоил титулата за конструктори во Формула 1 од почетокот на турбо-хибридната ера во 2014 година.
Британскиот тим го стори тоа користејќи ги погонските агрегати на Мерцедес, кои исто така ги освоија првите осум конструкторски титули од турбо-хибридната ера, но со фабричкиот тим на Сребрените стрели. Во 2022 и 2023 година, титулите отидоа во рацете на тимот на Ред Бул, кој практично ужива фабрички статус во Хонда, иако Јапонците во моментов официјално не ги снабдуваат погонските единици на „биковите“, туку се само партнери.
Замрзнувањето на моторите на почетокот на 2022 година, исто така, донекаде помогна за титулата на Мекларен. Тоа не им дозволува на производителите да ги подобрат перформансите на нивните единици, а според правилата, тимовите на клиентите мора да имаат идентични погонски единици со фабричките тимови. Тоа значи дека Мекларен, Астон Мартин и Вилијамс имаат исто како и тимот на Мерцедес, а тоа важи и за клиентите на останатите производители.
И според шефот на Мекларен, Андреа Стела, овој факт го отфрла фактот дека клиентски тим ја освоил светската титула.
„Не сме многу среќни затоа што во денешно време, благодарение на правилата и добрата работа што ФИА ја направи во создавањето на паритет во користењето на моторите помеѓу фабричките и клиентите тимови. Ако треба да бидеме искрени, ние сме многу опуштени за перформансите на моторите на тимовите на клиентите, кои се исто толку добри како и фабричките. И ние сме во добри односи со Мерцедес“.
„Имаме многу отворен дијалог, но свесни сме дека последниот збор за моторите секогаш ќе го има фабричкиот тим, но дијалогот е многу отворен. Знаеме дека го слушаат нашето мислење и нашата врска е силна“.
„Сакам уште еднаш да кажам дека ова е почит за добрата работа што ФИА ја направи за да ги заштити тимовите на клиентите. Ова ни дава можност да се бориме за победи и титули без да мора да бидеме фабрички тим“, објасни Стела.