📹 Mazda EZ-6 доаѓа и во Европа

од Vladimir Zorba
245 прегледи

Mazda премиерно го претстави EZ-6 во април на саемот за автомобили во Пекинг, со потврда дека овој седан ќе биде достапен во Кина до крајот на годината и без најава за продажба на други пазари.

Сепак, сега јапонскиот производител објави дека EZ-6 ќе се појави во продажба оваа есен „како глобален модел“, прво во Кина, а потоа и во Европа. Засега не се споменува продажба во САД.

EZ-6 е всушност заеднички проект меѓу Mazda и кинескиот производител на автомобили Changan Automobile, комбинирајќи го стилот на Mazda со технологијата на погонската група Changan. Тука спаѓаат plug-in хибридни и целосно електрични опции, при што вторите имаат опсег од 600 километри во кинескиот тест циклус.

EZ-6 долг 4.921 mm е де факто наследник на Mazda 6, но се заснова на платформа со погон на задните тркала што ја дели со седанот Changan SL03, пишуваат кинеските медиуми.

Според најавата, EZ-6 е наменски електрифициран модел кој го комбинира дизајнерскиот јазик на Mazda, KODO-Soul of Motion и неговите препознатливи возачки перформанси кои се фокусираат на чувството за возење Jinba-ittai (автомобил и возач како еден) со напредна технологија за електрични возила обезбедена од Changan Automobile.

Заснован на темата „Автентично модерна“, дизајнот на Mazda EZ-6 се обидува да го долови живиот дух и елеганцијата на дизајнерската филозофија на Mazda „Soul of Motion“, изразена преку напреден стил, соодветен за ерата на електричните возила.

Динамичните перформанси ја одразуваат и посветеноста на Mazda за создавање возила кои на возачот му даваат чувство на Jimba-ittai, автомобил и возач како едно. Неговото управување и сопирање му овозможуваат на автомобилот да одговори на линеарен начин на намерите на возачот.

EZ-6 има меѓуоскино растојание од 2900 mm, распределба на тежината 50:50 помеѓу напред и назад (модел BEV); задна суспензија со повеќе врски и ел. прилагодлив заден спојлер кој ја подобрува стабилноста при големи брзини.

Други карактеристики кои ја подобруваат безбедноста и удобноста вклучуваат интелигентен систем за возење што го поддржува возачот, интелигентна технологија за паркирање што овозможува EZ-6 да се контролира со глас, дури и кога возачот е далеку од возилото, и паметна технологија во кабината што може да се работи на различни начини, вклучувајќи контрола на глас, допир и гестови.

Како што споменавме, верзијата BEV има очекуван опсег на возење од приближно 600 km, додека моделот PHEV се очекува да постигне домет над 1.000 km со еден резервоар гориво.

Слични содржини