📹Новиот Lexus го напаѓа германското трио

од Vladimir Zorba
17 прегледи

Иако Lexus не успева да го пробие предниот дел што го држат A4, Серија 3 и C класа во Европа, работите наскоро би можеле малку да се променат.

Особено ако Toyota одлучи да ја задржи барем класичната моторизација. Имено, дизел опцијата повеќе не е клучна, но голем бензински мотор би бил корисен. Впрочем, IS500 е многу посакувана опција во Америка. Независниот дизајнер Теофилус Чин ни понуди што може да донесе ознаката IS во блиска иднина.

Сегашниот IS беше лансиран во 2013 година, додека името и самата лимузина постојат од 1999 година. И за разлика од другите Lexus, спортскиот карактер на овој модел не заврши со дизајнот. Особено F верзијата, што ги тера дури и помладите фанови да го ценат луксузниот бренд на Toyota.

Илустрациите се базираат на концептот Lexus Electrified Sedan од 2021 година, кој ги поттикна шпекулациите за целосно електричен наследник на IS. За да го доведе моделот до стандардите за 2025 година, Theottle го ажурираше надворешниот дизајн користејќи елементи од поновиот Lexus ES, претставен претходно оваа година.

Предниот дел останува остар и агресивен во ова рендерирање, со аголни LED фарови и спортски, триаголни вшмукувачи на профилиран браник. Мал отвор во носот на возилото алудира на хибриден погонски склоп – интересно отстапување од целосно електричниот концепт. Но, вистинскиот хит е решетката Spindle, која е освежена и сега изгледа многу порафинирано.

Страничниот профил на автомобилот останува верен на радикалните линии на концептот, задржувајќи ја линијата на покривот и пропорциите на оригиналот. Сепак, воведени се поконвенционални површини, со карактеристични линии земени од поголемиот модел ES. Нов сет алуминиумски тркала, стандардни странични ретровизори и класични рачки на вратите го доближуваат дизајнот до реалноста, како автомобилот да е на самиот крај од фазата на дизајнирање.

Со спојлер во облик на опашка над тенка LED лента со целосна ширина, овој дизајн претставува остро отстапување од задниот дел на седанот. Рамената се поизразени, а задниот прозорец е значително понизок.

Колку и да се ветувачки овие илустрации, никој не може со сигурност да смета дека серискиот модел ќе изгледа точно како овие рендери. Lexus засега сè чува во тајност – прототипите под камуфлажни фолии сè уште не се подготвени за јавноста. Сепак, со оглед на тоа што сегашниот IS е на пазарот од 2013 година и веќе помина низ два фејслифта (2017 и 2020 година), сосема е разумно да се очекува дека новата генерација е пред врата.

Lexus неодамна ги претстави верзиите Climax и Ultimate Edition на IS 500 во Јапонија и САД, што јасно укажува дека деновите на атмосферскиот V8 мотор полека исчезнуваат. Toyota е посветена на хибриди и разни решенија за погонски склопови, што сугерира дека следниот IS ќе има хибридни опции, а можеби и целосно електрична верзија. V8, од друга страна, речиси сигурно ќе влезе во историјата.