📷Смилевска: Во деновите на жалост во Кочани, Владата склучува договор од 370.000 евра за да си го мери рејтингот

од Даниел Ѓорѓиевски
1,9K прегледи

Протекоа фотографии од тендерската постапка за избор на фирма за маркетинг која требало да го мери рејтингот на Владата во деновите на жалост по трагичниот настан во дискотеката „Пулс“ во Кочани. Според информациите од фотографиите, на 19 март Владата склучила договор со маркетинг-фирмата „Маркет Висион“ од Скопје вреден 370.000 евра (22.857.964 денари) за мерење на партискиот рејтинг, известува новинарката Милка Смилевска од Ал Џазира Балканс.

ChatGPT said:

„Владата на 19 март, за време на деновите на жалост, склучи договор вреден 370.000 евра (или 22.857.964 денари) со маркетинг-фирмата „Маркет Висион“ од Скопје за мерење на својот рејтинг. РЕЈТИНГОТ е секогаш најважен, дури и во деновите на жалост! Пара за опрема за пожарникарите повторно нема да има ни оваа година. Или пожарникарите ќе чекаат милостина во форма на донации на користена опрема од пријателски земји, како што беше случајот и досега“ пишува Смилевска.

Во овој контекст, се поставува прашањето дали, во услови кога се одбележуваат денови на национална жалост за жртвите, Владата смета дека мерките за зголемување на партискиот рејтинг се поважни од итните потреби на пожарникарите.

На ПР кампањата на владејачката партија реагираше и лидерот на опозицијата, Димитар Апасиев, кој на социјалните мрежи напиша:

„Во време на деновите на жалост, Владата склучила тендер од 400.000 евра со приватна маркетинг агенција за мерење рејтинзи и правење анкети!? Што е ова, стручно?“

Слични содржини