“Видеото е интересно врамено – рацете на говорникот не се видливи, а рацете ни кажуваат многу за отвореноста во комуникацијата, искреноста или желбата да се наметне сопствен став. Кога рацете се свртени – тоа е гест што подразбира искреност , додека рацете се свртени, така што во ова видео можам да го толкувам само тонот и многу малку гестови на лицето, и обете укажуваат на тоа дека Бранислав се држи до тоа што е сам – глуми. “Му верувам? Јас не верувај му “, изјави за Нова.рс психологот и експерт за говор на тело, Ана Мирковиќ, анализирајќи ја играта на Лечиќ за јавноста, која ја подготви синоќа испраќајќи видео во кое им се обраќа прво на новинарите, а потоа и на неговата жртва Даниела Штајнфелд
Актерот Бранислав Лечиќ, кој беше обвинет за силување од неговата помлада колешка Данијела Штајнфелд, откако „се закани“ со полиграф кој ветуваше дека „ќе помине дури и без бензин“, и по неславната аудио-снимка која кружи на Интернет веќе два дена, во кој добро познат глас објасни дека „не го става она што не го почитува“, тој реши сега да ја скрини својата „одбрана“ и да излезе во јавноста со тоа. Ана Мирковиќ, психолог и експерт за говор на тело, за Нова.рс објаснува дека шеснаесетминутното видео на Бранислав Лешиќ, во кое тој се обиде да направи жртва на себе, е всушност само лошо шоу.
„Мислам дека ова е подготвен монолог во кој тој ги користи своите актерски способности за да се обиде да се претстави како жртва обвинувајќи го неговиот колега за манипулација и добро смислен план да му наштети. Неговата намера да ги смири вознемирените страсти (кои тој ги наведува како причина за обраќање) не е искрена, тонот му е одбивен, гостопримлив за неговиот колега, дури и омаловажувачки и пејоративен “, рече Мирковиќ на почетокот на својата анализа, повикувајќи се на телото на Лешиќ јазик и изрази на лицето. од кои, вели таа, би можела да извлече само еден заклучок.
„Видеото е интересно врамено – рацете на говорникот не се видливи, а рацете ни кажуваат многу за отвореноста во комуникацијата, за искреноста или желбата да се наметне сопствен став. Кога рацете се свртени нагоре – тоа е гест што подразбира искреност, додека рацете свртени зборуваат за доминација и желба да се воспостави контрола. Така, во ова видео можам да го толкувам само тонот и многу малку гестови на лицето, и обете укажуваат на тоа дека Бранислав останува на тоа што е сам – глума “, вели Ана Мирковиќ и додава:
„Кога постои корелација помеѓу она што го вели и она што го мисли – секој гест на невербална комуникација ни го докажува тоа. На ова видео, отсуството на невербални гестови укажува на самоконтрола и вежбање со намера да се осуди другата страна, да се откупи за сопствените грешки “, објаснува таа и го извлекува последниот заклучок во врска со целосната слика што ја имавме приликата да се види и слушне на јавното обраќање на Лечиќ.
„На ова видео, Лечиќ, прегледан во контекст на изјави, снимки и сè што веќе научив за овој случај, не изгледа како некој за кој треба да се води грижа за„ женската душа “. Изгледа како арогантен и себичен човек кој е свесен за позицијата во која се наоѓа, но во никој случај не е свесен за одговорноста за она за што го обвинува Даниела. Дали му верувам? Не му верувам “, заклучува психологот Ана Мирковиќ за Нова.рс.
Да потсетиме, Даниела Штајнфелд за прв пат во својот филм „Излечи ме“ изјави дека била силувана, додека јавноста во понеделникот дозна дека го обвинува Бранислав Лечиќ за тоа. По овој настан, Даниела одлучи да се пресели во Америка.
Откако споменатите информации стигнаа до јавноста, неколкупати се огласи Бранислав Лешиќ, каде, меѓу другото, рече дека е подготвен да оди на полиграф, а обвинувањата на Даниела Штајнфелд се одвратна лага.
Во меѓувреме, Драмски театар од Белград, на барање на поголем дел од ансамблот на претставата „Кога тикви цветаа“, одлучи да го исклучи Лечиќ од претстојните претстави.
Лечиќ денес исто така објави дека се повлекува од чело на движењето Демократска партија на Србија.