Twitter го лансираше своето ново лого денеска, заменувајќи ја сината птица со бел X на црна позадина додека компанијата се движи кон ребрендирање.
На веб-страницата на социјалната мрежа беше прикажано новото лого на компанијата, но нејзината URL адреса сè уште се прикажуваше како twitter.com и се гледаше синиот знак „tweet“. Некои корисници виделе сина верзија на логото X, што сугерира дека воведувањето сè уште не е завршено, пренесе France 24.
Сопственикот Елон Маск, заедно со раководството на компанијата, во неделата го претстави новото лого, велејќи дека компанијата ќе се преименува во X, а подоцна ќе се префрли на плаќања, банкарство и трговија.
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Малата птица од самиот почеток
Основан во 2006 година, Twitter го добил името по звукот на чврчорење на птиците и го користел брендирањето на птица уште од неговите рани денови, кога компанијата го купила светлосиниот акцискиот симбол на птица за 15 долари, според дизајнерската веб-страница Creative Bloq.
Објавувајќи слика од новото лого на компанијата на својот профил, извршната директорка на Твитер Линда Јакарино напиша: „Х е тука! Ајде да започнеме“.
Маск, исто така, ја промени својата слика на профилот во новото лого на компанијата, кое го опиша како „минималистичко арт-деко“ и ја ажурира својата биографија на Twitter во „x.com“, која сега се пренасочува на twitter.com.
Lights. Camera. X! pic.twitter.com/K9Ou47Qb4R
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023