Вештачката интелигенција доаѓа на помош при купување новогодишни подароци

Луѓето во Германија исто така користат апликации за вештачка интелигенција (ВИ) за да советуваат за божиќни и новогодишни подароци. 29 проценти од луѓето користат вештачка интелигенција како советник, според студијата на истражувачката фирма NIQ. Уделот е особено висок кај младите луѓе и семејствата со деца

од Vladimir Zorba
6 прегледи Фото: Freepik

Ваучер, играчка или книга? Луѓето во Германија исто така користат апликации за вештачка интелигенција (ВИ) за да советуваат за божиќни и новогодишни подароци. 29 проценти од луѓето користат вештачка интелигенција како советник, според студијата на истражувачката фирма NIQ. Уделот е особено висок кај младите луѓе и семејствата со деца.

Во возрасната група од 18 до 29 години, уделот е 48 проценти, а кај оние на возраст од 30 до 39 години, 45 проценти, објави „ДПА“.

Меѓу семејствата со деца, 44 проценти користат вештачка интелигенција за да пронајдат идеи за подароци, додека процентот е само 23 проценти за другите.

„Родителите често се под голем временски притисок и мора да координираат поголема и поразновидна листа на желби за подароци“, рече Матијас Фридрихс, експерт на NIQ за потрошувачките трендови.

Алатките помагаат брзо да се генерираат соодветни предлози што ги земаат предвид буџетот и интересите. NIQ анкетирал околу 1.000 луѓе за студијата.

Разлики се забележуваат и според образованието. 35 проценти од луѓето со завршено средно или вишо образование бараат подароци со помош на вештачка интелигенција, во споредба со 25 проценти од испитаниците со пониско или средно образование.