(ГАЛЕРИЈА) Suzuki Ignis страс на возењето

од Vladimir Zorba
117 прегледи

Моделот се издвојува со весел изглед, блажен и со голем внатрешен простор и лесно си наоѓа место за паркирање во градот


Во 2000 година јапонската компанија Suzuki ја објави првата генерација на Ignis, кој стана еден од повеќето компактни модели со погон на сите четири тркала, воведени на европскиот пазар. Како концепт, првото Suzuki Ignis беше наменето првенствено за урбаните жители кои се искачуваат по планински места, но не им треба голем теренец.
Во 2003 година високо проходиниот Ignis доби дотерување, но во 2008 година производството беше прекинато. Подоцна се покажа дека Suzuki го претекна времето, бидејќи слични модели станаа многу популарни во последниве години.
Затоа сега Suzuki Ignis се враќа. Новото Suzuki Ignis е изградено на купената платформа на хечбек Baleno. На според димензиите тој е поголем од својот претходник, но не многу. Должината му е едвај 3,70 метри, широчината е 1,69 м, висина – 1,59 м, а меѓу оскиното растојание е 2,44 м. Тежината на основниот модел е само 855 кг, а дури верзијата со погон на сите тркала тежи 920 кг. Многу важно е да се напомене дека новиот Ignis се произведува целосно во Јапонија.


Компактниот теренец изгледа интересно и необично, како речиси да не се разликува од концептниот автомобил Suzuki iM4 претставен на саемот во Женева во 2015 година искажана и во профил на новиот Ignis, кој се одликува со кратки свртувања и голем агол на наклон на дебелата задна колона на покривот. Во предниот дел се издвојува со широката решетка и големите светла, исполнети во духот на Suzuki од 80-тите години. Во повисоките верзии ексел оригиналните U-облик LED светла. Предниот браник е дополнет со големи отвори за воздух, а лаковите на тркалата сериознбо се проширени. Долниот дел на каросеријата е покриена со заштитни пластични панели, а на покривот има шини за решетка. Прозорците во задните врати се малку снижени. На двата краја на каросеријата се наоѓаат големите светла.

Во  Suzuki Ignis преовладуваат квалитетни материјали, а склоповите се многу прецизни, карактеристични за автомобилите произведени во Јапонија. Изборот на ентериер е со три цветен распоред со светла црвени акценти. Воланот е со три зрака кој е со мал дијаметар, но со заедничка кожа и е идеален за управување во урбана средина. На конзолатат има голем централен брзиномер со меко сино осветлување. Лево од него е вртежниотметар, а оддесно – екранот патниот компјутер. На централната конзола е поставен 7,0-инчен екран на допир на мултимедијални системи.

Копчињата за управување на аудиосистемот и климата се јасно поделени и лесни за употреба. Под нив се поставени копчиња за управување на трансмисијата 4х4.
Управувачкиот столб се регулира само по агол на наклон, затоа пак може да се менува висината на седиштето на возачот. Предните седишта имаат изразени несакани потпори. Позицијата на седење е висока, што обезбедува добра видливост напред и странично. Единствено преглед назад е помалку препреки поради дебелите стоки на покривот, но за видливост за маневрирање и паркирање наназад помага камерата за рикверц.

Аголот на отворање на вратите е голем, правејќи влегувањето и излегувањето лесно, иако има мали димензии.

Пространа внатрешност за патниците одзади

На вториот ред Suzuki Ignis е изненадувачки простран за автомобил со неговата големина. Местото за нозете и над главите е доволно за возрасни со просечна висина. Покрај тоа задните седишта се движат во хоризонтална позиција, како може да се менува и аголот на наклон на наслонот. Ентериерот не е премногу широк во областа на рамената, па позади ќе е поудобно за двајца патници, но за кратки растојанија позади можат да седнат дури и тројца. Волуменот на багажникот во верзијата со преден погон е 267 литри во нормална состојба и 1097 литри со спуштени задни седишта. Со Ignis со 4х4 багажникот е помал – односно 227 и 1056 литри.

Моделот со двоен погон 4WD од системот на Suzuki All-Grip е погоден ако одите на скијање во зима.
Во прво време новото Suzuki Ignis се нуди само со 1,2-литарски 4-цилиндричен бензински мотор DualJet со двоен систем на вбризгување, познат од Suzuki Baleno. Моторот развива максимална моќност 90 КС при 6.000 врт / мин и покажува голем темперамент. Агрегатот лесно ги стекнува вртежи, што е многу добро, бидејќи ги покажува своите вистински можности по 4000 врт / мин, кога ужива со рапав и спортски звук. Максималниот вртежен момент од 120 Нм е достапен при 4400 врт / мин. Од 0 до 100 km / h трае 11,9 секунди, а максималната брзина е 165 км / ч.


Моторот работи без вибрации, но станува звучен при големи брзини. Речиси сè во овој компактен автомобил е натопен со спортски дух, почнувајќи со точното менување на брзините на 5-брзински мануелен менувач и цврста суспензија, и се ќе заврши со директниот  електро механички управувач што обезбедува одлична повратна врска со патот и поттикнува динамично возење. Се би одлично, ако не е цврстото возење, кое по родните патишта ќе почувствуваат најмногу патниците на задното седиште.

Благодарение на своите компактни димензии, новиот Suzuki Ignis е перфект автомобили за градот. Со должина од само 3,70 метри, компактниот теренец лесно си наоѓа место и паркира дури на најмалите простори во урбаната џунгла. Освен тоа, со радиус на кривина од само 4,7 метри, тој лесно маневрира во тесните улички, има потреба од минимален простор за да ја сврте насоката на движење, достигнувајќи крајот на слеп агол, а ако се наметне со леснотија ги качува рабовите, благодарение на средниот – карпи до 180 мм.

Во градот најмалиот теренец со 4х4 троши 5,9 l / 100 km, а надвор од градот потрошувачката паѓа на 4,5 l / 100 km.

Под хаубата на Ignis е 1,2-литарски 4-цилиндричен бензински мотор DualJet со двојно вбризгување.

Уште поекономичен во градот е хибридната опција која е управувана со истиот 1,2-литарски бензински мотор во комбинација со полухибридниот систем кој се состои од интегриран генератор, кој му помага на моторот при стартување и забрзување на возилото, и компактната високо- продуктивна литиум-јонска батерија.

Системот е одговорен и за производство на електрична енергија за време на запирање на возилото, која се користи за напојување на електронски компоненти, како што се радиото и светлата. Благодарение на системот, просечната потрошувачка на гориво е само 4,3 l / 100 km. Многу попогодна за градот е 5-брзински автоматски роботизирана трансмисионен менувач.

Моделот со погон на четири тркала 4WD од системот на Suzuki All-Grip е многу погоден ако сакате да одите високо во планина, ако одите на скијање во зима или едноставно сакате да се искачи до тешко пристапен места. Системот автоматски контролира однесувањето на возилото и при потреба насочува вртежниот момент на задната оска. Моделот е опремен и со асистент за спуштање на стрмнини. Малите карпи и патното тлото од 180 мм овозможуваат на Ignis да се чувствува самоуверено надвор од патот и да засрами по проодност далеку поскапи теренци.
Suzuki Ignis 1,2 DualJet 4WD

1,2-литарски 4-цилиндричен бензински мотор

5-брзински мануелен менувач

90 КС максимална моќност при 6.000 врт / мин

120 Nm вртежен момент при 4400 врт / мин

11,9 секунди забрзување од 0 до 100 км / ч

165 км / ч максимална брзина

5,0 л / 100 км просечна потрошувачка на бензин

114 g / km емисија на CO2