Грчкиот туризам се потпира многу на шест пазари за посетители и приходи. Пет од 13-те региони во земјата опфаќаат повеќе од 80 проценти од посетите, според податоците за 2018 година, собрани и обработени од Институтот за грчка туристичка конфедерација (ИНСЕТЕ).

Студијата, која се заснова на податоци од Банката на Грција и претставена во четвртокот, покажа дека туристичките посети на Грција достигнаа 34,83 ​​милиони минатата година , што претставува зголемување од 12,3 проценти на годишно ниво, пренесува „Катимерини“. .

Патничките сметки забележаа малку поумерен пораст од 10,2 проценти од година во година на 15,65 милијарди евра, додека бројот на туристички ноќи во Грција во 2018 година достигна 227 милиони, што претставува зголемување од 8,2 проценти од 2017 година година.

Цената на посетата е во просек 449 €, просечната цена за една ноќ е 69 €, а просечната престој во Грција по посетител е само скромна  на една недела.

Сепак, податоците откриваат и колку е зависен грчкиот туризам на неговите главни пазари, имено Германија, Велика Британија, САД, Франција, Италија и Русија; овие шест земји сочинуваат 41,5% од посетителите, 49,7% од ноќевањата во Грција и 52,2% од патувањата.

Германија се чини дека е главниот столб на грчкиот туризам, при што приходите од патниците од Германците достигнуваат скоро 3 милијарди евра или 16 проценти од годината, додека Германците исто така претставуваат 13,2 проценти од ноќевањата (42,5 милиони) и 18,2 процент од посетители (4,3 милиони), со што се на врвот на сите три статистички категории.

Велика Британија е на второ место по приходи и ноќевања и трети во однос на посетителите: Истражувањето INSETE потврдува пад на пазарот во Велика Британија , што доведува до 2 проценти помалку посетители од 2017 година, 6,2 проценти помалку за прием и 6,2 проценти помалку ноќевања.

1,09 милиони американски посетители ја направија земјата како  осмиот по големина пазар на посетители, но тие беа трети по трошење за повеќе од 1 милијарда евра и петта по ноќевања (11,6 милиони).