ChatGPT за првпат забележа пад во месечниот сообраќај

од Stefanija Kuzmanovska

ChatGPT, исклучително популарниот чет-бот на компанијата OpenAI лансиран во ноември минатата година, забележа месечен пад на бројот на посетители и сообраќај на својата веб-страница во јуни за прв пат од нејзиното лансирање, објави во средата аналитичката компанија Similarweb.

Светскиот десктоп и мобилен сообраќај кон веб-страницата ChatGPT се намали за 9,7 проценти во јуни во споредба со мај, додека уникатните посетители на веб-страницата ChatGPT паднаа за 5,7 проценти. За 8,5 отсто се намали и времето што посетителите го поминаа на веб-страницата, покажаа податоците.

Падот на сообраќајот е знак дека привлечноста на четботите како технолошка иновација полека се намалува, рече Дејвид Кар, аналитичар во Similarweb, додека Риши Џалурија од RBC Capital Markets објасни дека податоците укажуваат на поголема побарувачка за генеративна вештачка интелигенција со реални -временски информации.

OpenAI не одговори веднаш на барањето за коментар.

ChatGPT беше пионер во употребата на генеративна вештачка интелигенција во секојдневните задачи, од пишување до програмирање, и достигна 100 милиони месечни активни корисници во јануари, два месеци по лансирањето.

Таа е најбрзо растечка апликација и сега може да се пофали со повеќе од 1,5 милијарди месечни посети, што ја прави една од 20-те најпосетувани веб-страници во светот.

Неколку конкуренти на ChatGPT, вклучувајќи го и четботот Bard на Google, започнаа во последниве месеци.

OpenAI, исто така, објави апликација ChatGPT на iOS во мај, што може да го намали сообраќајот од неговата веб-страница. Некои, исто така, ја поврзуваат промената во употребата со летниот распуст во училиштата, бидејќи помалку ученици бараат помош за домашните задачи.

Четботот беше симнат повеќе од 17 милиони пати на iOS ширум светот до 4 јули, според data.ai.

Неодамнешното забавување на растот може да помогне да се контролираат трошоците за водење на ChatGPT, што бара интензивна компјутерска моќ за да одговори на прашањата. Сем Алтман, извршен директор на OpenAI, ги опиша трошоците за водење на услугите како „предизвикувачки“.

ChatGPT е бесплатен за користење, но нуди и премиум претплата, каде што корисниците можат да плаќаат 20 долари месечно за пристап до понапредниот модел на OpenAI, GPT-4. Според најновите проценки на YipitData, околу 1,5 милиони луѓе се пријавиле за претплата во САД.

OpenAI предвиде приход од 200 милиони долари оваа година.

Слични содржини