Европските купувачи претпочитаат кинески пред американски автомобили

Тоа е остра промена од минатата година, кога само 31 процент би претпочитале кинески автомобили, додека 51 процент би претпочитале американски автомобили, објави „HAK“.

од Vladimir Zorba
11 прегледи Фото: Јутјуб/Принтскрин

Европските купувачи на автомобили сега претпочитаат кинески пред американски автомобили, покажува ново истражување.

Како дел од поголема студија, фирмата за истражување на пазарот Escalent анкетираше купувачи на автомобили во Велика Британија, Германија, Франција, Шпанија и Италија. Резултатите покажуваат драматична промена во ставовите на луѓето кон кинеските автомобили. Дури 47 проценти од испитаниците рекле дека би размислиле да купат кинески автомобил, додека 44 проценти би размислиле за американски автомобил.

Тоа е остра промена од минатата година, кога само 31 процент би претпочитале кинески автомобили, додека 51 процент би претпочитале американски автомобили, објави „HAK“.

Довербата во кинеските брендови исто така се зголеми, иако мора да се каже дека е ниска: 19 проценти сега веруваат во стоки од Кина, во споредба со 12 проценти минатата година. За споредба, довербата во американските стоки се намали од 31 на 24 проценти.

Кеј Си Бојси, потпретседател за развој на погонски склопови и енергетска транзиција во Escalent, верува дека геополитичките тензии би можеле да го објаснат падот на американските брендови.

„Би сакал да верувам дека геополитиката, царините, трговските договори и односот на Соединетите Американски Држави со Русија и Украина играат улога во тоа како европските купувачи се чувствуваат во врска со американските и американските брендови на автомобили“, вели тој.

Цели 72 проценти од испитаниците веруваат дека кинеските автомобили треба да бидат поевтини од веќе воспоставените брендови. Само 13 проценти се подготвени да платат повеќе за кинески автомобил, дури и ако е објективно подобар.