(ГАЛЕРИЈА) Овој кинески ѕвер е убиецот на Тесла Моделот X

од Марта Пешевска
136 прегледи

Порано се пишувавме за кинеската ѕвезда Нио (порано наречена NextEV) со скептицизам кој често беше претставен во статиите. Ова беше случај дури и кога во електричниот supercar EP9 постави апсолутен рекорд на “Северниот лак”.

Тогаш неколку луѓе веруваа дека компанијата ќе направи сериски модел на пазарот. Па, овие скептици целосно се збришани: И, како што ветија Кинезите, тие го претставија својот прв сериски модел: кросоверот ES8 со 7 седишта.

Автомобилот е долг над 5 метри (3010 mm меѓуоскино растојание) и се напојува со два електрични мотори со вкупна моќност од 635 КС. и максимален вртежен момент од 840 Nm. Со нивна помош, NIO ES8 забрзува до 100 km / h за само 4,4 секунди. Но, ова воопшто не е толку важно.

Nio ES8 е првиот модел, чие тело е направено речиси целосно од алуминиумската легура 7003, која е исклучително отпорна на торзија (44,140 Nm / степен).

Но, тоа не е толку важно. Што е најважно, Нио воведува продукција што досега не можеше да го направи ни Рено и Тесла. ES8 нуди брза промена на батеријата.

Кросоверот е опремен со 70 kWh батерии кои обезбедуваат километража од 355 km. Сопственикот може да се претплати на услугата за брзо менување на батеријата. Ова ќе го чини 1.280 јуани месечно (околу 193 долари). На посебна станица, слабата батерија се менува со нова за само 3 минути. Да, во моментов Nio има само неколку слични станици во Пекинг, но до 2020 година ветува дека ќе има 1100 сопствени станици за замена на батериите и 1.200 станици за брзо полнење на батериите во Кина.

Кросоверот нуди богатство на опрема и удобноста е загарантирана со воздушно потпирање. Сепак, најинтересното останува во внатрешноста, системот за вештачка интелигенција на NIMO.

Автомобилскиот систем работи и со стандардните услуги, постојано комуницирајќи со патниците. Се разбира, Nio ES8, исто така, ќе добие полу-автономен систем за контрола наречена Nio Pilot. Комбинира трифокусна камера, 4 камери за комплетен поглед околу автомобилот, 5 радари, 12 ултразвучни сензори и драјвер за следење на камерата.

Во Кина Nio ES8 ќе чини 448.000 јуани (околу 67.725 долари), што е речиси два пати поевтино од цената на Tesla Model X во земјата. Првите 10.000 возила ќе бидат продадени во специјалната верзија Founder’s Series, која ќе чини 100.000 јуани повеќе (околу 12.500 евра). Дали Нио ќе го”убие” Модел Х е рано и силно да се каже, но следната година Кинезите имаат намера да влезат на американскиот пазар. И тоа значи дека хегемонијата на Тесла е завршена.