За што можеме да го користиме овошјето, освен за јадење? Се разбира, за уметнички проекти. Токму во оваа интерпретација вложуваат од Loewe со новата серија рекламни кадри за пролет-лето 2018.
Портретите се со учество на италијанскиот модел Виторија Блек која одблиску позира со различно овошје во устата. Современото толкување дава нов поглед кон концептот на преплетување на вистински објекти и нивно претворање во уметност.
Ниту буквално ниту симболично, рамките претставуваат различни плодови како што се манго, диња, нар и други.
Снимката е направена од легендарниот фотограф Стивен Мејзел.
Шминката, тематски, е усогласена со боите на овошјето и создава вистинско синхронизирано и спојување меѓу најубавите визии и модата.
Сите рамки на кампањата за овошје можат да се видат во нашата галерија.