Ким Кардашијан остана само по парфем, за промоција на нејзините нови брендови, кои од крајот на месецов ќе бидат продавани во шишиња, кои ќе бидат во нејзините форми.
За новиот бизнис потфат се пофали самата сопруга на Кание Вест во социјалните мрежи, откако не пропушти, се разбира, да пушти и кадар „зад сцената“ на работниот процес за време на земањето на „обвивката“.
„Ми мириса на злато, иако тоа е боја“, објави самоуверено Кардашијан пред Business of Fashion во рамките на промо кампањата на новиот парфем.
Иако не е јасно каков ќе бие новиот мирис, бизнис-империјата на Ким продолжува да биде успешна. Така, на крајот од минатата година таа ја продала својата линија парфеми за само 6 дена.
Колекцијата се состоеше од три типа мириси, откако за помалку од една недела беа купени сите 300.000 произведени парчиња.