Кина „го возвраќа ударот“: Temu и Shein ги зголемуваат цените, а во Америка секојдневно пристигнуваат милиони пакети

од Vladimir Zorba
33 прегледи

Сајтовите за е-трговија Temu и Shein, основани во Кина, велат дека планираат да ги зголемат цените за американските клиенти почнувајќи од следната недела.

Ова е последица на обидот на американскиот претседател Доналд Трамп да ја поправи трговската нерамнотежа меѓу двете најголеми светски економии со воведување високи царини за стоките што се испраќаат од Кина.

Temu, која е во сопственост на кинеската компанија за е-трговија PDD Holdings, и Shein, која сега е со седиште во Сингапур, во посебни, но речиси идентични известувања рекоа дека нивните оперативни трошоци се зголемени „поради неодамнешните промени во глобалните трговски правила и тарифи“.

Двете компании рекоа дека ќе направат „корекција на цените“ почнувајќи од 25 април, иако ниту една не даде детали за висината на зголемувањето. Беше нејасно зошто двајцата ривали објавија речиси идентични изјави на нивните страници.

Околу четири милиони пакети со мала вредност, главно со потекло од Кина, пристигнуваат во САД секој ден според одредбата што наскоро ќе биде укината.

Американските политичари, агенциите за спроведување на законот и деловните групи лобираа да се отстрани долгогодишното ослободување, опишувајќи го како „трговска дупка“ што ги фаворизира евтините кинески стоки, како што тие ги опишаа.

Минатата година, овие компании беа меѓу најголемите потрошувачи на рекламирање на платформите на социјалните медиуми, но и двете ги намалија тие трошоци во последните недели, според давателот на анализа на податоци Sensor Tower.

Тоа може да биде лоша вест за платформите како Facebook, Instagram, Snap, X и TikTok кои се потпираат на рекламирање.

Слични содржини